Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@18:03:29 GMT

دستگیری سه سارق مسلح در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۷۲۱۷

به گزارش ایلنا، سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در برخی مناطق اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی اهواز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات در این خصوص و پس از شناسایی متهمان به هویت "ا-ت" و "ح-س" در منطقه‌ای از شهرستان اهواز، عملیات دستگیری آنها انجام شد که سارقان به محض مشاهده مأموران انتظامی با یک خودروی سرقتی قصد فرار داشتند و به سمت پلیس تیراندازی کردند که پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به آتش متقابل کرد و با سرعت عمل پلیس دو متهم که سابقه چندین فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی را در پرونده خود داشتند، دستگیر و خودروی سرقتی نیز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده بیان کرد: در این درگیری متهمان از ناحیه کمر و پا زخمی و توسط اورژانس ۱۱۵ جهت مداوا به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی سرقتی متهمان یک قبضه اسلحه کلاش، دو تیغه خشاب، ۴۵ عدد فشنگ، یک جفت پلاک خودرو سرقتی، دو عدد اهرم دیلم مخصوص باز کردن درب منازل، یک عدد کلنگ جهت تخریب درب منزل، دو عدد نقاب مشکی و دو دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیس، مخفیگاه یکی دیگر از همدستان متهمان شناسایی و وی نیز دستگیر شد، گفت: در بازرسی از محل اختفای سارق مذکور یک دستگاه خودرو با پلاک سرقتی کشف شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این سارقان در استان‌های دیگر نیز مرتکب جرایمی از این دست شده بودند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد

به گزارش خبرگزارش صدا و سیمای استان لرستان، سارقان کابل و تجهيزات مخابراتي در خرم آباد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگيري ۲ سارق حرفه اي کابل و تجهيزات مخابراتي و کشف ۱۵ فقره سرقت در خرم آباد خبر داد.

نبي اله قاسمي اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهيزات مخابراتي در سطح شهر ستان خرم آباد، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي کلانتري ۱۶ با اقدامات و رصد هاي اطلاعاتي ۲ سارق سابقه دار را در اين رابطه شناسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي طي يک عمليات ضربتي دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

فرمانده انتظامي خرم آباد افزود: در تحقيقات انجام شده، متهمان به ۱۵ فقره سرقت انواع کابل و تجهيزات مخابراتي اعتراف کردند.

قاسمي ادامه داد متهمان به دستگاه قضائي معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد