Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@00:26:03 GMT

اقدامات مناسب برای تنظیم بازار شب عید انجام شود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۷۶۰۸

اقدامات مناسب برای تنظیم بازار شب عید انجام شود

فرماندار فریدونکنار بر لزوم تنظیم بازار گوشت و مرغ توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکید کرد و گفت: باید اقدامات مناسب برای تنظیم بازار شب عید انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمدمهدی نصیری کناری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: سال های گذشته مهمترین علت توسعه و پیشرفت یک جامعه بر مبنای سرمایه‌های مادی مورد ارزیابی قرار می‌گرفت که در واقع سرآنه رشد درآمد ملی و ثروت‌های افراد تعیین کننده بود اما هم‌اکنون انسان و کیفیت زندگی انسان‌ها، توسعه پایدار و مباحث زیست محیطی به آن اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به اینکه هدف مشترک تمامی دولت‌ها در دنیا پیشرفت و توسعه است خاطرنشان کرد: بر اساس مبانی توسعه یکی از پایه‌های اساسی توسعه نگاه به آیندگان است چراکه ما میراث دار گذشتگان نیستیم بلکه امانت‌دار آیندگان هستیم.
 
فرماندار فریدونکنار با بیان آمارهایی از وضعیت رو به رشد جمهوری اسلامی از سال‌های قبل از انقلاب تاکنون، گفت: در زمینه‌های نرخ باسوادی، تعداد دانشجویان، شاخص‌های آموزش عالی، علم و فناوری و شاخص سلامت رشد چشمگیری داشته‌ایم و در برخی زمینه ها حتی در ردیف برترین‌های دنیا قرار داریم.
 
نصیری ادامه داد: کشاورزی، پژوهش، افزایش امید به زندگی، عدالت اجتماعی، کاهش مرگ و میر اطفال، توسعه‌های انسانی، تکنولوژی، مسکن روستایی و شهری، بخش آب شرب، طول آزادراه‌ها، صنعت و غیره از موارد دیگری است که با پیشرفت های چشم‌گیری همراه بود.
 
وی با بیان اینکه خودزنی‌های داخلی موجب می‌شود که پیشرفت‌های پس از انقلاب نادیده گرفته شود، گفت: انقلاب ما حرکت رو به رشدی داشته و در حالی که قبل از انقلاب کشور ایران یک کشور وابسته بود اما هم‌اکنون به یک کشور داعیه‌دار تبدیل شده است.
 
فرماندار فریدونکنار ادامه داد: اگر نگاهی به جنگ‌های رخ داده در کشور بیاندازیم میبینیم که به غیر از دفاع مقدس در مابقی جنگ‌ها بخشی از سرزمین ایران از دست رفته است.
 
نصیری اظهار کرد: شهدا ایستادگی کردند و از همه‌ هستی خود گذشتند تا خاک ایران را حفظ کنند و دلیل این ایثار چیزی نبوده جز رابطه نزدیک حکومت با آحاد ملت برای همین این کشور علیرغم مشکلات داخلی زیادی که داشت مخصوصا در سال ۶۰ که سازمان مجاهدین خلق این مشکلات را ایجاد کردند باز هم این کشور درحال پیشرفت است.
 
وی خاطرنشان کرد: در کتابی که به عنوان روزشمار انقلاب در مازندران به چاپ رسیده است اسم خانم هاشم‌نژاد از فریدونکنار به چشم می‌خورد که در روز شهادت شهیدان یزدانخواه مجروح شده است اما مغفول مانده است که جا دارد رسانه‌ها به این موضوع بیشتر بپردازند.
 
فرماندار فریدونکنار از تشریفات موجود در بین برخی از مسئولان انتقاد کرد و گفت: اینکه برخی از مسئولان برای خود تشریفات ایجاد کنند به هیچ عنوان پسندیده نیست بلکه باید نشان داده شود که فاصله ملت و حاکمیت کم است.
 
نصیری تصریح کرد: برنامه صد روزه هنوز توسط مسئولان ادارات فریدونکنار جدی گرفته نشده و این در حالی است که استاندار پیگیر این موضوع است.
 
وی یادآور شد: با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم انتظار از شهرداری و دیگر مسئولان است که فضای شهری را متنوع کنند و فضای عمومی به ویژه در ورودی شهر باید آراسته باشد.
 
این مسئول بر لزوم تنظیم بازار گوشت و مرغ توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکید کرد و گفت: باید اقدامات مناسب برای تنظیم بازار شب عید انجام شود و از اختصاص سهم زیاد گوشت و مرغ به رستوران‌ها و قصابی خودداری به‌عمل آید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نقش شورا پیوند میان مردم و حاکمیت است، گفت: باید از ظرفیت شوراها برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم.

غلامعلی حیدری ۱۳ اردیبهشت‌ماه در همایش شوراهای استان اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی شوراها شکل گرفتند، می‌توان گفت شوراهای شهر و روستا یکی از مردمی‌ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: تقویت شوراها منجر به تقویت نظام جمهوری اسلامی می‌شود و بها دادن به شوراها در ساحت‌های مختلف بها دادن به مردم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سفر اول و دوم رییس جمهور به استان نشان از این است که چهارمحال و بختیاری روی ریل توسعه قرار گرفته و مصوبات خوب و کاربردی در راستای توسعه و پیشرفت استان به تصویب رسیده است، از طرفی سفر اول ۲۵۰ مصوبه داشت که درصد بالایی از آنها اجرایی شد، همچنین سفر دوم به تخصیص اعتبارات و تکمیل پروژه‌ها بسیار کمک کرد به طوری که در سال گذشته ۱۱۳ درصد از اعتبارات سفر اول ابلاغ شد.

حیدری تصویب ۲۰ بهمن ماه به نام روز چهارمحال و بختیاری و برگزاری انتخابات پرشور، سالم، امن مجلس را از دیگر اتفاقات خوب سال گذشته بیان کرد و گفت: یکی از اقدامات امسال اقدام شجاعانه فرزندان قهرمان این مرز و بوم بود که رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند، این موضوع بازتاب بالای بین‌المللی داشت و موجب انسجام و وحدت و چندین برابر شدن ضریب امنیت ملی کشور شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبار سفر در دولت سیزدهم به حوزه آب استان اختصاص یافت، بیان کرد: می‌توان گفت یکی از مباحث در زیرساخت‌های پیشرفت و توسعه آب است که با وحدت، همدلی، انسجام و با تصمیم انقلابی دولت این امر محقق شد، البته مردم از خدمتگزاران و مسئولانی که انتخاب می‌کنند انتظار دارند که با وحدت و همدلی دغدغه‌های استان را برطرف کنند، در حقیقت با ید واحده اتفاقات خوبی در استان در حال انجام است.

حیدری افزود: بعد از اختصاص بیشترین اعتبار در بحث آب بحث جاده بود که بیشتر پروژه‌های جاده شهری و روستایی فعال شده است، مثلا جاده شهرکرد_ شلمزار که به جاده مرگ معروف بود سال گذشته ۲۰ کیلومتر و امسال ۵ کیلومتر مابقی آن چهار بانده خواهد شد، برای محورهای دیگری همچون شهرکرد بروجن لردگان، سورشجان سودجان، شهرکرد_بن_لاران، شلمزار ناغان کارون چهار و بسیاری از محورهای مهم استان ماده ۲۳ گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: کمک شوراها برای مشارکت مردم و دعوت از سرمایه‌گذاران برای توسعه زیرساخت‌ها بسیار مهم است، برای خدمت به مردم با وحدت و همدلی لحظه‌ای غافل نخواهیم شد، قطعا با کمک شما شاهد تحول بزرگ، توسعه و پیشرفت در استان خواهیم بود، گرچه اقدامات بسیاری آغاز شده و باز هم مسائل دنبال می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا