Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: با اجرای خط آهن جنوب به شمال از چابهار به مشهد شاهد افزایش مبادلات تجاری و جابجایی مسافران خواهیم بود.
محمد اسلامی اظهار داشت: پروژه راه آهن جنوب به شمال به عنوان بزرگترین محور ریلی کشور هزار و ٣٥٠ کیلومتر طول دارد.
وی بیان کرد: چهار هزار میلیارد ریال اعتبار با تدبیر دولت برای اجرای این پروژه اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از نقاط قوت این پروژه مکانیزم ارتباط با کشورهای شرقی پاکستان و افغانستان از سه نقطه و اتصال به آسیای میانه از طریق مرز سرخس فراهم خواهد شد.
وی ادامه داد: طبق برنامه زمانبندی، بخش جنوبی این پروژه از چابهار به زاهدان امسال و بخش شمالی آن حدفاصل زاهدان تا زابل در چهار سال به اتمام می رسد.
به گزارش ایرنا محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه روز پنجشنبه وارد فرودگاه بین المللی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان و شماری از مسئولان قرار گرفت.
افتتاح بازارچه‌ محله شیر آباد شهر زاهدان، شروع عملیات قطعه چهارم راه آهن زابل - زاهدان، افتتاح فاز یک خط لوله آب چاه نیمه به رامشار، افتتاح 13کیلومتر جاده ترانزیت محمد آباد - میلک و پل بزرگ سیستان، شروع عملیات باند دوم بزرگراه زاهدان، خاش به طول 19 کیلومتر از جمله برنامه های سفر یکروزه وزیر راه و شهرسازی به سیستان و بلوچستان است.
سیستان و بلوچستان با 20شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت به عنوان پهناورترین استان کشور دارای 2 اداره کل راه و شهرسازی در جنوب و شمال این استان است.
9914**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان سیستان و بلوچستان استان کشور بزرگراه راه آهن مشهد جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت

  سید محمد رضا سیدحسینی  در نشست قرارگاه مرکزی امنیت غذایی گفت:به همت بخش خصوصی و در راستای ارتقای تولید با این میزان جوجه ریزی سه هزار و ۹۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی سیستان و بلوچستان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در استان مشغول تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی