Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@19:20:17 GMT

پث‌فایندر 2019 مدل سفارشی نیسان (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۷۸۲۸

پث‌فایندر 2019 مدل سفارشی نیسان (+عکس)

نیسان در حال ایجاد مجموعه از ارتقاهای جدید با توجه به زبان طراحی نسخه "راک کریک" برای پث‌فایندرهای جدید است.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کارسکوپ"، این خودروها به صورت 2WD و 4WD در درجات SV و SL ارائه شده و با 7 رنگ جدید در بهار سال جاری ارائه خواهد شد. در این دو تریم  با پوششی ویژه بدنه را از گلگیر، گارد، رینگ 18 اینچی، درها، غلاف آینه و دستگیره‌ها با بقیه پث فایندرهای متفاوتند و این پوشش قیمتی حدود 995 دلار آمریکا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندلی‌های دو رنگ، دوخت‌های بخیه‌ای درشت روی صندلی‌ها و روکش کنسول، فرمان و پنل درها و استفاده از نوارهای متالیک و نوارهای متالیک این خودرو را به نسخه راک کریک شبیه‌تر کرده‌اند.

از دیگر گزینه‌های برتر تریم  این خودرو می‌‌توان به مجموعه راک کریک، سامانه ارتباطی نیسان کانکت، ناوبری، سامانه گرمایش صندلی‌ها/ فرمان و آینه‌های جانبی با قیمتی حدود 980 دلار نام برد. سامانه دوربین 360 درجه و مونروف پانورامای دو بخشی از دیگر گزینه‌های این خودرو هستند.

این پث‌فایندر، این خودروی سفارشی هم از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری 284 اسب بخاری و گیربکس CVT سود می‌برد و دو تریم نیسان پث فایندر SV و SL راک کریک ادیشن 2019 به ترتیب حدود 35265 و 38915 دلار فروخته خواهند شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نسخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)



منبع:پیج vanoush.camper

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات حادثه مرگبار واژگونی اتوبوس در جاده شیراز (فیلم) وقتی بستن کمربند جان راننده تاکسی را نجات می‌دهد! (فیلم) ببینید چرا گفته می‌شود سرنشین‌های عقب هم باید کمربند ایمنی ببندند (فیلم)

دیگر خبرها

  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا مدل Y کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!