Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هرچند استکبار تاکنون با هیچ حکومت و دولتی به اندازه ایران اسلامی دشمنی نکرده است، اما توطئه و استکبارستیزی‌های آمریکا مانع رشد انقلاب اسلامی نشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، افتتاحیه دومین همایش فرهنگی-ورزشی فرزندان فاطمی سپاه با عنوان «شمیم خانواده» ویژه فرزندان کارکنان سپاه پاسداران کل کشور با سخنرانی سردار فدوی در مجتمع فرهنگی-ورزشی امام رضا(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی فدوی، معاون هماهنگ کننده سپاه ضمن اشاره به فرارسیدن چهل ‌سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در حالی وارد چهلمین سال انقلاب می‌شویم که در اوج اقتدار، استقرار و آزادی هستیم. چهل سال است که خداوند شمیم رحمتش را به این جغرافیا تقدیم کرده است؛ این انقلاب بر مبنای حق، حقیقت و اسلام برپا شد و علی‌رغم تمام دشمنی‌هایی که از ابتدا وجود داشته و کم نیز نشده است، توطئه و استکبارستیزی‌های آمریکا مانع رشد انقلاب اسلامی نشد و انقلاب کماکان با اقتدار پیش می‌رود.

وی بیان کرد: هرچند هیچ دشمنی به اندازه دشمنی که با انقلاب اسلامی صورت گرفته است در دنیا وجود ندارد اما توطئه و استکبارستیزی‌های آمریکا مانع رشد انقلاب اسلامی نشد.

فدوی افزود: طبق اعتراف استکبار جهانی، در طول این چهل سال چه در داخل و چه در خارج از کشور به هیچ پیروزی دست پیدا نکردند و همواره با شکست مواجه شدند؛ در فلسطین، یمن، عراق، لبنان و... می‌خواستند روند حق را از بین برده و باطل را جایگزین کنند اما نتوانستند. چرا؟ آیا ثروت، علم، تکنولوژی یا توان نظامی ما بیشتر بود؟ شاید آن‌ها در بسیاری از موارد جلوتر از ما باشند اما ما در یک موضوع از آن‌ها جلوتر هستیم و آن در مدار حق قرار گرفتن ما است.

معاون فرمانده کل سپاه سپاه پاسداران عنوان کرد: اگر ملتی خودش را به قدرت لایزال خداوند متصل کند هیچ‌کس با آن ملت انقلابی قابل مقایسه نیست؛ هیچ‌کس با کسانی که نسیم ولایت بر آن‌ها وزیده قابل مقایسه نیست، چرا که خداوند در قرآن فرموده‌اند که من طرفدار حق هستم.

وی ادامه داد: تا چند روز دیگر در چهل سالگی انقلاب، تکمیل می‌شویم چرا که با تقدیم 200هزار شهید در این انقلاب به یک تکیه‌گاه با قدمت چهل ساله رسیده‌ایم؛ امیدواری، سرحالی و پای کار بودن همه مواردی است که در 22بهمن به دنبال خواهیم داشت؛ ما باید دائما به این فکر باشیم که در کجا قرار داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه با مخاطب قرار دادن  فرزندان پاسداران، بیان کرد: شما فرزندان پاسدار، به برکت پاسداری انقلاب اسلامی توسط پدران شهید و شهید زنده‌تان که همواره پای کار هستند باید جلوه کوچکی از قبراقی باشید. 40هزار پاسدار در این لباس شهید شدند و این لباس را به لباس متبرکی تبدیل کردند، رنگ این لباس نمودی از انسانی است که گام‌هایش را در راه خدا برداشته است.

وی افزود: پس از 40سال و با داشتن تکیه‌گاه مطمئن، تمام دنیا، جلوه‌های ویژه انقلاب را حس خواهد کرد و زمانی که انسان بر مدار حق باشد و به ندای حق لبیک بگوید قطعا این جلوه‌ها را خواهد دید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، این جشنواره از 18 الی 20بهمن‌ماه، ویژه فرزندان کارکنان سپاه پاسداران کل کشور و با حضور 2هزار ورزشکاردر 6رشته در مجتمع فرهنگی-ورزشی امام رضا(ع)  برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه کارکنان سپاه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود