Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@03:03:22 GMT

کرسی تلاوت رضوی در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۷۹۹۷

کرسی تلاوت رضوی در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، کرسی تلاوت رضوی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 18 بهمن‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار می‌شود.
این کرسی معنوی، با سخنرانی آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری و با حضور مهدی ساعد و محمود رنگرز از قاریان بین‌المللی قرآن کریم برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین جواد مرشدی به مداحی برای اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) می‌پردازد و گروه فرهنگی قرآنی نغمه‌سرایان دارالقرآن کریم زنجان در آن هنرنمایی خواهد کرد.
در این برنامه با انجام قرعه‌کشی، 5 فقره کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان تلاوت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بی‌خانمان‌های امامزاده ابراهیم چادرنشین شدند
  • آب‌شرب شهرک سوخته امامزاده ابراهیم شفت پایدار شد
  • خسارت عجیب به روستای امامزاده ابراهیم + فیلم
  • عملکرد تیم خبری مهر در گیلان راضی کننده است
  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر