Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران از قوانین تبلیغات دور زمین گفت.

طرفداری- صادق درودگر، رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد:

نصب هرگونه آگهی تبلیغاتی در ورزشگاه‌های کشور در زمان بازی‌های لیگ برتر غیر قانونی است و باید این امر از طریق کمیته بازاریابی سازمان لیگ و اسپانسر تبلیغات محیطی این سازمان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه‌ها باید به صورت پاک و بدون نصب هرگونه آگهی تبلیغاتی غیر مرتبط به تیم های میزبان واگذار شوند.

به گزارش مهر، این مقام مسئول گفت:

متاسفانه طبق اطلاعات واصله  امروز تعدادی آگهی خارج از قرارداد با سازمان لیگ و مجری انحصاری تبلیغات محیطی سازمان لیگ در ورزشگاه آزادی نصب شده است که این کار غیر قانونی است و عواقب آن بر عهد کسانی خواهد بود که در این امور دخالت کرده اند و باعث متضرر شدن باشگاه میزبان می شود.

وی بیان کرد:

بر اساس مقررات برگزاری مسابقات، استادیوم‌های محل برگزاری مسابقات باید بصورت پاک از هرگونه  تبلیغات در فضای ورزشگاه محل مسابقه در اختیار تیم میزبان قرارگیرد و حق نصب هرگونه آگهی در انحصار برگزار کننده مسابقه است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند