Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی استقلال، شهید باهنر اسلامشهر، شهید فرداسدی، شهید قندی، شهید بهشتی و ولی عصر در تهران درحال انجام است.

با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید بهشتی با پیش شماره های ۸۸۳۹ الی ۸۸۴۹، ۸۶۰۱، ۸۶۰۲، ۸۶۰۴، ۸۸۱۴ در محدوده خیابانهای شهید کابلی، حیامنش، آقا باقری، رسالت، بزرگراه صیادشیرازی و در مرکز مخابرات ولی عصر با پیش شماره های ۷۷۵۰ الی ۷۷۵۳، ۷۷۶۰ الی ۷۷۶۸ در محدوده خیابانهای شهید اجاره دار و شهید باباخانلو تا فردا جمعه ۱۹ بهمن با اختلال همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درهمین حال، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات استقلال با پیش شماره های ۲۲۰۱ الی ۲۲۰۵ ، ۲۶۲۰ الی ۲۶۲۳ ، ۲۲۶۵ ، ۲۲۶۶ ، ۲۰۰۵ ، ۲۶۲۹ ، ۲۶۳۵ در محدوده خیابان های آفریقا، روانپور، خرسند، گلدان و در مرکز مخابرات شهید باهنر اسلامشهر با پیش شماره های ۵۶۴۶ الی ۵۶۴۹ در محدوده شهرک قائمیه و فرهنگ تا ۴۸ ساعت آینده اختلال دارد.

با اجرای عملیات مذکور، ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شهید فرداسدی با پیش شماره های ۶۶۰۰ الی ۶۶۰۹، ۶۶۱۵، ۶۶۱۹ در محدوده خیابانهای آزادی، کارون، دامپزشکی، یادگار امام و در مرکز مخابرات شهید قندی با پیش شماره های ۵۵۶۰ الی ۵۵۶۳، ۵۵۱۵، ۵۵۱۶، ۵۵۵۷ الی ۵۵۵۹، ۵۵۹۸، ۵۵۶۹، ۵۵۸۹، ۵۵۸۰، ۵۵۸۱ در محدوده بازار کفاشها، سرای بوعلی قدیم، بوعلی نو و بوعلی جدید در ۷۲ ساعت آینده دچار اختلال می شود.

کد خبر 4536670 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: تلفن ثابت تماس تلفنی مخابرات تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود، گفت: رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر «حسین سلامی» روز چهارشنبه در همایش گرامی‌داشت مقام استاد و مربی که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود که اراده ملت ایران در اراده رهبر ملت ایران متجلی و متراکم است. رهبری تجلی گاه اراده خداوند و اراده مردم است که در طول اراده خدا است، قدر نظام ولایی دانستن همین است.

وی با بیان اینکه با عملیات وعده صادق همه یک شکوه و اقتدار جدید را تجربه کردند، افزود: رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی دچار شکست اطلاعاتی شده بود و با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • فوت ۳ سرنشین لنج آتش گرفته در آب‌های جزیره هرمز
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز