Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد ایرانشناسی برای ارسال مقاله به همایش ملی «دریای کاسپین (مازندران) و رژیم حقوقی حاکم بر آن» فراخوان داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنیاد ایرانشناسی برای ارسال مقاله به همایش ملی «دریای کاسپین (مازندران) و رژیم حقوقی حاکم بر آن» فراخوان داد.

 

در این فراخوان آمده است: بنیاد ایرانشناسی در نظر دارد در ادامة مجموعه نشست ها و همایش های خود در حوزه ایرانشناسی اقدام به برگزاری همایش ملی با موضوع «دریای کاسپین (مازندران) و رژیم حقوقی حاکم بر آن» کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این همایش دارای فراخوان ارسال مقاله در هشت محور با موضوع رژیم حقوقی دریای کاسپین است.آن گونه که در این فراخوان آمده هشت محور این همایش رژیم حقوقی دریای کاسپین و نقش متقابل آن در مناسبات اقتصادی، جغرافیای سیاسی دریای کاسپین و نقش آن در رژیم حقوقی دریا، حقانیتها و مالکیتهای تاریخی- حقوقی ایران در دریای کاسپین، تاریخ روابط اقتصادی ایران و کشورهای همسایه در دریای کاسپین، تاریخ روابط سیاسی ایران و کشورهای همسایه در دریای کاسپین، چشم‌اندازهای محیط زیست در رژیم حقوقی کاسپین، حقوق و روابط بین‌الملل حاکم بر کاسپین و دریانوردی و حقوق بین‌الملل کاسپین اعلام شده است.

 

تاریخ برگزاری همایش ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۷ در محل بنیاد ایرانشناسی، از ساعت ۸/۳۰ تا ۱۲ است و در این برنامه علاوه‌بر سخنرانی حضرت آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌­ای، رئیس بنیاد ایرانشناسی، پژوهشگران و استادان حوزة مطالعاتی دریای مازندران به ارائة مقاله و سخنرانی خواهند پرداخت.

 

بر این اساس، از پژوهشگران، استادان، دانشجویان و علاقه­ مندان به حوزه مطالعاتی دریای مازندران دعوت می‌شود برای ارسال مقالات خود تا پایان روز هفتم اسفندماه ۱۳۹۷، با توجه به محورهای همایش، اقدام کنند. ارسال مقالات برای همگان آزاد و رایگان است. مقالات منتخب در بانک نشریات کشور، پایگاه مجلات تخصصی نور و تارنمای بنیاد ایرانشناسی نمایه خواهد شد. 

 

محل برگزاری همایش تهران،‌ شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایرانشناسی، بنیاد ایرانشناسی است و آدرس رایانامه برای تماس و ارسال مقاله  mags@iranology.ir اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیاد ایرانشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه

رژیم صهیونیستی به دلیل ماهیت اشغالگرانه خود همواره با چالش‌های جدی مواجه بوده است. اکنون جبهه‌های جنوبی سرزمین‌های اشغالی درگیر جنگ غزه، جبهه‌های شمالی درگیر منازعه با حزب الله لبنان، و جبهه‌های شرقی در کرانه باختری مشغول سرکوب فلسطینیان در کرانه باختری است. با این حال، ارتش این رژیم بر حسب نیاز برای انجام عملیات اقدام به جابه جایی نیرو‌های خود می‌کند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) ۲ تیپ رزمی را از مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی برای انجام عملیات به نوار غزه فراخواند. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی ارتش، تیپ دوم ذخیره لشکر ۱۴۶ و تیپ ۶۷۹ لشکر ۲۱۰ از مرز‌های لبنان به غزه منتقل خواهند شد و در این باریکه مستقر می‌شوند. 

هر تیپ پیاده ارتش رژیم صهیونیستی به طور متعارف از ۲ تا ۵ هزار نیروی نظامی تشکیل شده است. 

در این بیانیه از ماهیت عملیات احتمالی این ۲ تیپ در غزه جزئیاتی ارائه نشده است، اما این انتقال پس از آن صورت می‌گیرد که مقامات صهیونیست تهدید به اجرایی کردن حمله زمینی به رفح، جنوبی‌ترین منطقه غزه کرده اند. اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار آواره فلسطینی در این باریکه مستقر هستند. 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی استقرار ۴ گردان حماس در رفح بوده و تاکید دارد برای پیروزی قطعی در جنگ عملیات زمینی در رفح ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • موج کوتاه در دریای خزر
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه