Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی استان سمنان، برترین‌های چهارمین مسابقه عکس مهر محرم و یازدهمین سوگواره ملی و بین‌المللی عکس محرم در آیین اختتامیه این سوگواره در سمنان معرفی و تجلیل شدند؛ گفتنی است برای این دوره سوگواره که در سه سطح استانی، ملی و بین‌المللی برگزار شد حدود ۱۲ هزار عکس از عکاسان داخلی و بین‌المللی با موضوع محرم، آیین‌های عزاداری و راهپیمایی اربعین حسینی به همراه آثار در بخش رسانه‌های برخط ارسال و داوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بین‌المللی این سوگواره از بین ۷۲ اثر از ۵۷ عکاس در بخش‌های تک عکس حرفه‌ای و مجموعه عکس که از ۲۰ کشور جهان ارسال‌شده بود، هیئت‌داوران در بخش تک عکس راهپیمایی اربعین آثار حسین بهرانی ولشکلانی از مازندران، حداد منصوری از ایلام و محمدحسن صلواتی از خراسان رضوی به‌عنوان آثار اول تا سوم انتخاب کرد.

در بخش مجموعه عکس بین‌المللی با موضوع راهپیمایی اربعین نیز زهیر صیدان لو از تهران اول شد و اثر امیر قیومی از فارس شایسته تقدیر شناخته شد. در بخش تک عکس حرفه‌ای بین‌الملل با موضوع آیین‌های محرم در جهان اثر حسن خلیفه الشرقی از عراق، ایلیا یعقوبی از هندوستان و رضا امیری نیا از انگلستان در رده‌های اول تا سوم ایستادند. هیئت‌داوران سوگواره مهر محرم در بخش ملی و تک عکس حرفه‌ای آثار پژمان مولایی از خوزستان، ساسان جواد نیا از گیلان و احمد محسنیان از تهران را به‌عنوان آثار برتر شناخت و در بخش مجموعه عکس ملی نیز اثر حسین افروزه از کرمان را به‌عنوان اول معرفی کرد و از سعید قاسمی از آذربایجان شرقی تقدیر کرد.

در بخش تجربه یا تلفن همراه نیز در بخش ملی آثار احسان رحمتی از سمنان، حسین حسنی مقدم از خراسان جنوبی و میثم همرنگ از گیلان اول تا سوم شد و در بخش تجربه راهپیمایی اربعین نیز مهناز نوریان از خراسان رضوی و میلاد اسلام زاده از فارس برتر شناخته شدند.

سوگواره مهر محرم در بخش فیلم نیز برترین‌های خود را در بخش‌های نماهنگ، نگاه ویژه بین‌المللی، موشن گرافی، نگاه ویژه ملی، پویانمایی و داستان کوتاه به ترتیب شامل امیر محمدی صفدری و حمید اسحاقیان پور از استان سمنان، کامران کیوان و نوروز عباسی از استان تهران و هادی اسپنانی از استان چهارمحال و بختیاری به‌عنوان افراد دارای رتبه اول معرفی کردY در بخش مستند این سوگواره نیز داود جلیلی از استان قم اول شد در بخش بین‌الملل سید زهیر ظفر از هندوستان برتر شناخته شد.

در قسمت رسانه‌های برخط نیز در بخش نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای مجتبی مطهری به نمایندگی از موسسه فرهنگی اندیشه مبنا با نرم‌افزار کشتی نجات، در بخش نرم‌افزار هوشمند و همراه مهدی شاملو به نمایندگی از ایران صدا با اپلیکشن ایران صدا، بخش شبکه اجتماعی میر محمدمهدی زاده به نمایندگی از موسسه فرهنگی زیتون با کانال اینستاگرامی مجمع دوستداران امام حسین (ع) و در بخش وب‌سایت محبوبی به نمایندگی از خبرگزاری بیت (ع) ابنا رتبه‌های اول را کسب کردندY در بخش تک عکس استان سمنان نیز آثار شعبانعلی بهرامی، معید حمیدی و علی ابک عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این مراسم جوایز و تندیس این سوگواره با حضور مسئولان استانی و کشوری به برترین‌ها اهداء شد.

کد خبر 4536643

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی سعید قاسمی سمنان فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان مسابقه عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان همچنین گفت: این شورا باید زنده، فعال، حساس، پرتحرک و پرتلاش باشد و دایم مسائل اساسی فرهنگی را دنبال کند.

امام جمعه سمنان گفت: بازبینی ویژه‌ای برای برنامه شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته در آسیب شناسی، رفع نواقص و تقویت نقاط قوت باید انجام گیرد.

وی همچنین با اشاره به تعداد اتباع در سمنان تاکید کرد که براین اساس باید برنامه ریزی در مباحث فرهنگی مرتبط با این موضوع انجام گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی سمنان از لحاظ خروجی مباحث و مصوبات نسبت به گذشته رشد خوبی داشته اما برای رسیدن به جایگاه واقعی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این نشست با تشکر از حضور مردم در استقبال از آیت‌الله رئیسی، گفت: دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به واسطه پیگیری‌ها، تخصیص و هزینه‌کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور نخست سفر، با رشد مطلوب همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه