Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به این‌که اوج اقتدار و آزادی جمهوری اسلامی ایران از الطاف الهی به شمار می‌آید، گفت: دشمنان در ۴۰ سال گذشته لحظه‌ای از ستیز با انقلاب اسلامی دست برنداشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار سرتیپ علی فدوی امروز در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان کارکنان سپاه پاسداران اظهار داشت: اکنون نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته در اوج اقتدار و آزادی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که اوج اقتدار و آزادی جمهوری اسلامی ایران از الطاف الهی به شمار می‌آید، بیان کرد: دشمنان در چهل سال گذشته لحظه‌ای از ستیز با انقلاب اسلامی دست برنداشته‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و توطئه‌های دشمنان علیه ایران خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواستند جبهه حق در کشورهایی نظیر عراق، سوریه، لبنان و فلسطین با شکست مواجه شود اما جبهه باطل هیچگاه به پیروزی نرسید.

سردار فدوی با اشاره به این‌که قرار داشتن جمهوری اسلامی ایران در مدار حق دلیل پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: هر ملت و امت متصل به قدرت بی‌پایان خداوند متعال، در برابر همه دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها برتر بوده و به پیروزی می‌رسد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فدوی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر؛ جزیره تماماً ایرانی بوموسی یکی از جزایر سه گانه خلیج‌فارس است که امارات متحده عربی نسبت به آن ادعاهایی واهی دارد بر همین اساس دولت تلاش دارد تا با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حمل و نقلی این جزیره حضور گردشگران و رفت و آمد به این جزیره را تسهیل کند.

قطعاً اولین پیش‌نیاز برای تحقق این هدف احداث اسکله است که سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6097417

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • شرط‌بندی ضد انقلاب روی مهره سوخته اسرائیل
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح