Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطر با برد در همه مسابقاتش به مقام قهرمانی جام ملت های آسیا رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قطر با برد در همه مسابقاتش به مقام قهرمانی جام ملت های آسیا رسید و همه پیروزی های این تیم هم در ۹۰ دقیقه به دست آمد. پس از قطر، ژاپن که نایب قهرمان این مسابقات شد با ۶ پیروزی و یک شکست بهترین عملکرد را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های کره جنوبی با ۴ پیروزی از ۵ بازی و ایران با ۴ پیروزی از ۶ بازی تیم های بعدی هستند. قطری ها با ۱۹ گل زده بهترین خط حمله این مسابقات را هم به خود اختصاص دادند و تیم ملی ایران با ۱۲ گل زده در ۶ بازی و ژاپن با ۱۲ گل زده در ۷ بازی بعد از قطر بهترین عملکرد را داشتند.

قطر و اردن بدون شکست

دو تیم قطر و اردن کارشان را در این مسابقات بدون شکست به پایان رساندند. قطر قهرمان این مسابقات و اردن کارشان را در این مسابقات بدون گل خورده به پایان رساندند. اردنی ها کارشان را در مرحله گروهی مسابقات بدون شکست به پایان رساندند و در مرحله یک هشتم مسابقات مقابل ویتنام روی ضربات پنالتی بازی را واگذار کردند تا آنها هم بدون شکست (در ۹۰ و ۱۲۰ دقیقه) به کارشان در این جام پایان دهند. المعز علی مهاجم تیم قطر با ۹ گل زده بهترین گلزن این مسابقات شد و اکرم عفیف با ۸ پاس گل بهترین پاسور این مسابقات شد تا قطری ها در این آیتم هم حاکم قاره کهن باشند. بعد از المعز علی ۴ بازیکن با ۴ گل زده در دومین رده گلزنان برتر جام قرار گرفتند که سردار آزمون نیز یکی از این ۴ بازیکن بود. اکرم عفیف ستاره گلساز تیم قطر با ۱۰ پاس گل در این مسابقات رکورد منحصر به فردی از خود به جا گذاشت و پس از او نیز  کریس ایکانمیدیس از تیم استرالیا با ۴ گل دومین گلساز برتر مسابقات باشد.

کره شمالی رکورددار کارت زرد و قرمز

بیشترین کارت زرد این مسابقات به تیم های قطر و کره شمالی رسد. این دو تیم با این تفاوت با ۱۳ کارت زرد بیشترین اخطار را گرفتند که کره ای ها این ۱۳ اخطار را تنها در ۳ بازی گرفتند اما قطر در ۷ بازی این تعداد اخطار گرفت. ژاپن با ۱۲ اخطار در ۷ بازی و ایران با ۱۱ اخطار در ۶ بازی از دیگر تیم های پر اخطار این مسابقات بودند. بیشترین کارت قرمز هم متعلق به کره شمالی بود که بازیکنانش دوبار از زمین بازی اخراج شدند.

ژاپن خشن‌ترین

چشم بادامی‌ها رکورد خطا روی بازیکنان تیم مقابل را در این مسابقات شکستند. بازیکنان تیم ژاپن در مجموع ۷ بازی ۱۱۰ بار مرتکب خطا شدند تا بیشترین خطا را در این مسابقات داشته باشند. تیم‌های ایران با ۸۶ و قطر با ۸۴ خطا بعد از ژاپن دو تیم دیگر پر خطا در این مسابقات بودند. عربستان با متوسط ۶۷% مالکیت مالک ترین تیم جام ملتهای آسیا بود و بعد از آن نیز تیم کره جنوبی با متوسط ۶۵% دومین تیم مالک این تورنمنت بود. قطر قهرمان این دوره از مسابقات با متوسط ۵۱% مالکیت در هر بازی هشتمین تیم برتر مسابقات بود و تیم ملی ایران با متوسط 56% پنجمین تیم مالک مسابقات بود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!

ستاره جوان انگلیسی رکورد جدیدی را در رئال مادرید به ثبت رساند.

طرفداری | جود بلینگام به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

جود بلینگام با گلزنی مقابل بارسلونا و تکمیل کامبک شیرین رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از بلینگام، دیوید بکام و لوری کانینگام با 20 گل این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشتند. جود بلینگام در حالی رکورد بکام و کانینگام را شکسته که از این دو ستاره سابق رئال، به ترتیب 123 و 27 بازی کم‌تر انجام داده‌است.

گلزن‌‍ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ رئال مادرید جود بلینگام؛ 21 گل در 36 بازی دیوید بکام؛ 20 گل در 159 بازی - لوری کانینگام؛ 20 گل در 63 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی