Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:59:29 GMT

میلاد محمدی مد نظر سلتیک ؟(گزارش)

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۸۸۵۱

میلاد محمدی مد نظر سلتیک ؟(گزارش)

پیشنهاد باشگاه گروژنی به نیوکاسل برای انتقال میلاد محمدی با مخالفت این باشگاه مواجه شد. 

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، مهلت نقل و انتقالات لیگ انگلیس، پنجشنبه قبل به پایان رسید و از میان بازیکنان ایرانی فقط سردار آزمون پیشنهادی از باشگاه ولورهمپتون دریافت کرد. پیشنهادی که البته به سرانجام نرسید و سردار مجبور شد در لیگ روسیه بماند و این‌بار پیراهن زنیت سن‌پترزبورگ را بپوشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره انتقال میلاد محمدی به نیوکاسل اما نه بحثی به میان آمد و نه صحبتی رسانه‌ای شد.


  باشگاه نیوکاسل به این نتیجه رسیده که جذب میلاد محمدی در مقطع کنونی نمی‌تواند به این تیم کمک کند. رافائل بنیتس به همین دلیل دو بازیکن جوان از کشورهای آفریقایی جذب کرده و دور میلاد محمدی را خط کشیده. محمدی هم مجبور شد همچنان در لیگ روسیه بماند و نیم‌فصل دوم را با باشگاه احمد گروژنی آغاز کند. تنها به این امید که در تابستان پیشنهاد جذابی دریافت کند و بتواند بازی در لیگ‌های معتبر را تجربه کند. 


سایت HITC انگلستان در جدیدترین گزارش خود پیرامون آینده میلاد محمدی نوشت: «مدافع تیم ملی فوتبال ایران تابستان آینده قراردادش با تیم احمد گروژنی روسیه به اتمام می‌رسد و بحث حضور این بازیکن در تیم فوتبال سلتیک مطرح شده است.

 


 البته سلتیک، ژرمی تونیان مدافع سابق تیم هوفنهایم را فعلا تا پایان فصل جذب کرده اما این انتقال به صورت قرضی انجام شده است.


 مدیران باشگاه سلتیک با توجه به اینکه مشخص نیست این مدافع آلمانی تا پایان فصل در این تیم اسکاتلندی باقی بماند یا نه، قصد دارند میلاد محمدی را جذب کنند.


 راجرز سرمربی کنونی سلتیک و سابق لیورپول به دنبال گزینه جدید در پست دفاع چپ است و به همین علت خواستار حضور محمدی در تیمش شده است. آیا میلاد محمدی در پایان قراردادش با تیم روسی به لیگ اسکاتلند خواهد رفت یا نه؟ این پرسشی است که شاید در هفته‌های آینده بتوان به آن پاسخ داد.»

میلاد محمدی احمد گروژنی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد محمدی احمد گروژنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم حضرت معصومه(س) گفت: بازدید از موزه فاطمی در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) رایگان و در سایر روزهای دهه کرامت نیم‌بها خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام علی فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: بازدید از موزه حرم مطهر حضرت معصومه (س) در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و همچنین سالروز ولادت امام رضا(ع) رایگان است.

وی افزود: همچنین علاقه مندان به بازدید از موزه حرم حضرت معصومه(س) میتوانند در طول دهه کرامت از تخفیف 50درصدی بهره‌مند شوند.

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به ویژه برنامه‌های موزه آستان مقدس حضرت معصومه (س) در دهه کرامت بیان کرد: در اواسط دهه کرامت از کاشی‌های قدیمی حرم امام رضا(ع) و برخی از آثار بسیار قدیمی از ضریح حضرت معصومه(س) در تالار عترت رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در اواسط دهه کرامت آثار قدیمی مفرغی چند هزار ساله دوران باستان برای اولین بار در تالار عبرت به نمایش عموم در خواهد آمد.

فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: ساعت بازدید از موزه حرم حضرت معصومه (س) همه روزه به جز جمعه ها از ساعت 8 صبح الی 15:30 عصر است.

وی خاطرنشان کرد: تهیه بلیط برای بازدید از موزه حرم حضرت معصومه(س) برای گروه های علاقه‌مند در روزهای عادی نیم‌بها و برای خانواده شهدا و ایثار گران کاملا رایگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح پایان جنگ علیه غزه
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم | تسلیم شدن در برابر حماس شکست فاجعه بار برای اسرائیل است
  • هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • منابع عبری: حماس تاکید دارد پایان جنگ در توافق نوشته شود
  • پایان بدون توافق روز اول مذاکرات قاهره درباره غزه/ گفت‌وگوها احتمالا یک هفته طول بکشد