Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی ظهر امروز در مراسم افتتاح کتابخانه امام رضا (ع) گناباد، گفت: تمامی مسئولان باید روحیه خدمتگزاری داشته باشند و جشن انقلاب باید با محوریت خدمتگزاری برگزار شود.

وی تصریح کرد: آستان قدس رضوی پس از انقلاب اسلامی با رویکرد خدمت‌رسانی به مردم فعالیت داشته که در سه سال اخیر این خدمت‌رسانی شتاب بیشتری پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: جامعه‌ای که برنامه تبدیل شدن به جامعه طراز اسلامی دارد باید در حوزه فرهنگی کار کند که در همین راستا ۱۰ کتابخانه توسط آستان قدس در مناطق محروم مشهد احداث شده است.

گنابادی‌نژاد افزود: در گذشته ۵۰ هزار خادم در حرم مطهر خدمت می‌کردند، اما با برنامه‌ریزی که صورت گرفت، طرح خادمیاران رضوی این خدمت به دستگاه امام رضا (ع) را در کل کشور گسترش داد؛ به شکلی که امروز ۲۰۰ هزار نفر برای خادمیاری در ۲۵ حوزه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ۵۰۰ هزار نفر به عنوان زیارت اولی با میزبانی آستان قدس رضوی به مشهد مقدس مشرف شده‌اند. مدارس امام رضا (ع) که معمولا در حاشیه شهر احداث می‌شود، ۲۰ درصد افزایش پذیرش داشته و مهدالرضا‌ها نیز در سراسر کشور گسترش یافته است.   رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: در سه سال اخیر یک میلیون متر مربع فضای فرهنگی به مجموعه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی اضافه شده است.   انتهای پیام//ج.ر   ۵۰۰ هزار نفر زیارت اولی به مشهد مشرف شده‌اند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان