Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرمؤسسه سیره شهدا با اشاره به چهل سالگی انقلاب گفت: دشمنان در شرق و غرب تلاش کردند آن را به زیر بکشند و در این راه هر چه توانستند دویدند؛ مثلث شوم عبری- عربی- غربی با نفاق پیچیده داخلی و جبهه ابتدال و منافقین سعی کردند انقلاب به چهل سالگی خود نرسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام حسین جوشقانیان، مدیر مؤسسه سیره شهدا، امروز(۱۸ بهمن)در همایش وقف و انقلاب اسلامی در سخنانی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها از آن حضرت به عنوان جهادی ترین زن عالم‌ و الگوی تمام عیار برای زنان و مردان جهان یاد کرد و گفت: امام عصر عجل الله تعالی هم فرمود مادرم برای من الگو است؛ آن حضرت فقط ۱۸ سال عمر داشتند اما چقدر سجایای اخلاقی از کوثر پربهای قرآن صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی ادامه داد: در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم و دشمنان ما در شرق و غرب تلاش کردند آن را به زیر بکشند و در این راه هر چه توانستند دویدند؛ مثلث شوم عبری- عربی- غربی با نفاق پیچیده داخلی و جبهه ابتدال و منافقین سعی کردند انقلاب به چهل سالگی خود نرسد اما در محاسبات خود نیروی الهی و خدایی و ایمان را ندیدند.

 

 

حجت الاسلام جوشقانیان با بیان اینکه ترامپ اعلام کرد 7 تریلیون دلار در عراق هزینه کردیم، اما امروز عریض ترین اتوبان بغداد به نام امام خمینی(ره) است؛ همه آنها در منطقه جمع شدند که بشار اسد برود اما یک افسر رشید ما و سالاری شهدای مدافع حرم، حاج حسین همدانی ۸۰ عملیات فیزیکی داشت و نقشه کلی در نگاه سردار سلیمانی عزیز بود و دشمن همه خاکریزها را در 6 سال یکی پس از دیگری از دست داد.

 

 

وی با تصریح به اینکه نیرو و قدرت ایمان با همه این تجهیزات و امکانات قابل مقایسه نیست؛ ادامه داد: سید حسن نصرالله دیروز اعلام کرد اگر امریکا خیالی داشته باشد، ایران تنها نیست.

 

این فعال فرهنگی کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا سلام الله علیها که من از دنیای شما سه چیز را دوست دارم« تلاوت قرآن، نگاه به چهره رسول الله و انفاق در راه خدا» هر سه این موضوع را در سیره شهدا مورد توجه قرار داد و گفت: شهیدی داشتیم که وقتی سر از تنش جدا شد و در خاک می غلطید، باز قرآن بر لب داشت.

 

وی با بیان اینکه زندگی شهید سیدمهدی اسلامی خواه، غوغا است؛ نقل کرد: وقتی شهید را آوردند، مادرش بالای سر او رفت و گفت: تو که هیچوقت جلوی من پاهایت را دراز نمی کردی چه شده الان دراز کشیدی؟ در آن لحظه ناگهان شهید چشمانش را باز کرد و قطراتی اشک ریخت ( از این صحنه عکس برداری هم شده) یعنی شرمنده که نمی توانم پاهایم را جمع کنم.

 

حجت الاسلام جوشقانیان از شهید سیدمجتبی صالحی خوانساری نیز که پس از شهادت پایین رضایت نامه ولی را برای مدرسه دخترش امضا کرده بود یاد کرد و افزود: امضای او را با دهها امضایی که داشت تطابق دادند و متوجه شدند جوهر آن خودکار عادی نیست.

 

وی با تصریح به اینکه ۹۰ درصد از بچه های آن دوران امام را از نزدیک ندیده بودند اما نگذاشتند حرف امام روی زمین بماند؛ بیان داشت: ما در برابر حرف امام خود {امام خامنه ای} فردای قیامت چه جوابی خواهیم داد؟ ۱۰ سال است که مباحث اقتصادی را مطرح کردند.

 

مدیرمؤسسه سیره شهدا ادامه داد: امروز اسلام قلابی عربستان را علم کردند تا اسلام ناب محمدی را بزنند.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب مجلس سرود حسن روحانی وقف و انقلاب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار سه هزار نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به طور پیوسته برگزار شده است.

در دیدار امروز معلمان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) کتیبه متفاوتی که با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق علیه‌السلام نصب شده است: در برابر کسی که از او دانش می‌آموزید، فروتن باشید.

کد خبر 848638 برچسب‌ها معلمان خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟