Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه استقامت ملت در این ۴۰ سال، ایران را به اوج قله‌های افتخار و عزت رسانده است، گفت: امروز اقتدای بسیاری از ملت‌ها به انقلاب اسلامی است. ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره " در امتداد نور" ضمن عرض تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در آن برهه از تاریخ انفجار نوری برای هدایت و جهت‌دهی جهان امروز به سوی سعادت و خوشبختی بود، افزود: انقلاب اسلامی یکی از محصولات و دستاوردهای انقلاب و قیام فاطمی بود.

همدان| مبارزات دوران انقلاب باید به گوش نسل‌های آینده برسد نماینده مردم همدان در مجلس: همدان آماده میزبانی از مسابقات ملی و بین‌المللی است سرانه فضای ورزشی در همدان بیشتر از میانگین کشور است

دشتکی با بیان اینکه هدف قیام فاطمی حفظ و گسترش اسلام بود و انقلاب اسلامی نیز با همین هدف شکل گرفت که به همین خاطر دهه فجر امسال "فجر فاطمی" نام‌گذاری شد، گفت: رقم زننده فجر فاطمی امام خمینی (ره) بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی همه‌ی مرزهای جغرافیایی و اندیشه‌ای را درنوردیده است، بیان کرد: در برهه‌ای از تاریخ همه ملت‌ها اسیر طاغوت بودند و قبل از انقلاب نیز کسی جرئت ایستادگی در مقابل استکبار، استعمار و صهیونیست را نداشت.

دشتکی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در حالی ادعای کدخدایی دارد که از هیچ‌گونه ظلم و ستم علیه مظلومان جهان دریغ نمی‌کند، عنوان کرد: اما امروز در دورترین نقاط دنیا نیز صدای مقابله با طاغوت زمان یعنی مقابله با استعمار و صهیونیست در گوشه گوشه جهان بلند شده که از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین درس نظام اسلامی برای رسیدن به سعادت و خوشبختی، استقامت است، تصریح کرد: این انقلاب یکی از محصولات قیام فاطمی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه چند سال پیش در ارزیابی‌های ملی، جامعه قر‌آنی همدان رتبه اول کشور را کسب کرد، ابراز کرد: این افتخارات از زحمات و تلاش‌های فعالان حوزه قرآنی همدان بوده و چندین سال است که همدان در این حوزه پیشتاز است.

دشتکی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره در امتداد نور از تیرماه امسال کلید خورد، اعلام کرد: این جشنواره در 15 رشته، دو مقطع سنی زیر 12 سال و بالای 12 سال و با 16 هزار نفر شرکت کننده برگزار شد.

وی با بیان اینکه استقامت ملت در این 40 سال، ایران را به اوج قله‌های افتخار و عزت رسانده است، مطرح کرد: امروز اقتدای بسیاری از دولت‌ها به انقلاب اسلامی است و دشمنان توان مقابل با انقلاب اسلامی را ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی برای مقابله با استکبار جهانی خندق عظیمی در ذهن همه ملت‌ها ایجاد کرده، تأکید کرد: عبور از این خندق برای استکبار جهانی و صهیونیست آسان نیست.

دشتکی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با ایجاد موانع متعدد منتظر است که ملت ایران با دست خود موانع سد راه دشمنان را بردارند، بیان کرد: ملت ایران اجازه نمی‌دهند عزت و اقتداری را که به زحمت به دست آورده‌اند از دست برود.

وی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگو در اوج قله و موجب وحشت دشمنان است، اظهار داشت: برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان 53 سرفصل برنامه در قالب 14 هزار برنامه در  نظر گرفته شده بود تا توسط شبکه مبلغان، مساجد، کانون‌ها، هیات‌ها، مربیان و غیره اجرا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دی‌ماه آغاز شده و تا 15 اسفندماه ادامه دارد، افزود: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌ها برگزاری جشنواره" در امتداد نور" بود که با شرکت 16 هزار نفر در این جشنواره برگزار شد.

به گزارش تسنیم، ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره" در امتداد نور" از برگزیدگان این جشنواره با لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد. این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا یکم تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد. آدرس دبیرخانه استانی: استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، بلوار سی‌متری معاد، شاهد ۱۱، پلاک هشت، تلفن: ۰۷۴۳۳۳۳۸۵۲۶ _ ۰۹۱۲۸۹۲۲۵۳۸ و شماره ایتا جهت دریافت آثار: ۰۹۱۷۵۱۵۷۱۰۴ اعلام شد.

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم