Web Analytics Made Easy - Statcounter

«طوبی کرمانی» روز پنجشنبه همزمان با هفتمین روز از دهه فجر در نشست خبری خبرگزاری ایرنا در خمین، افزود: زنان رکن خانواده کارآمد و هستند و سرمایه گذاری رفتاری و فکری برای زنان آثار خود را در بطن نهاد خانواده و ارتباطات اجتماعی نمایان می کند.
وی اظهارداشت: جاری کردن آموزه های اخلاقی و دینی در نهاد خانواده اهمیت زیادی دارد که زنان با توجه به نقش مهمی که در تربیت فرزان دارند در این زمینه باید بیشتر سرمایه گذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان بیان کرد: زن متدین، آگاه و اخلاقمدار به بصیرت رسیده و آمادگی برای تربیت جامعه کوچک در خانواده را پیدا می کند و این مهم نیاز روز کشور است.
کرمانی گفت: یک زن مسلمان اول با نفس خودش جهاد می کند و بعد در خانواده تهذیب می کند و در مراحل واپسین امر به معروف در شرح تکالیف اوست.
وی گفت: شاکله اتحادیه جهانی زنان مسلمان زمانی چیده شد که دشمن با دسیسه های بسیار تلاش کرد با نفاق، تفرقه، نزاع و جنگ به ایران اسلامی خدشه وارد کند.
دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان بیان کرد: داعش دست پرورده استکبار برای مقابله با تفکر اسلامی است و این جریان منحرف با نسل کشی، کودک کشی، خشونت علیه زن و کودک و جنایت می خواهد وجه اسلام را خشن معرفی کند.
کرمانی گفت: هدف داعش و استکبار ایجاد فرق جدید در ایران بود تا به ارتباط مذاهب ضربه بزند و با تشکیل اتحادیه جهانی زنان مسلمان در داخل و خارج کشور با همگرایی و نگاهی واحد با تفرقه افکنی و شبهات اجتماعی استکبار علیه زنان مبارزه می شود.
دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان به منظور شرکت در آیین بزرگداشت بانوان مجاهد استان مرکزی به شهرستان خمین سفر کرد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت دارد و در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استکبار امر به معروف جامعه خشونت دهه فجر جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام پارسایی، نماینده مجلس دهم در یادداشتی، با اشاره به اظهارات جنجال برانگیز بانکی پور درباره زنان ترکیه، نوشت؛

وقتی در دفاع از لایحه جنجالی عفاف و ‌ حجاب⁩ ناتوان می شوند، زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را به باد تهمت های ناروا می گیرند. ‏اگر یک ذره سیاست، انسانیت و شرم حالیشان بود، به این راحتی حرمت مردم یک کشور، از هر دین و مذهب و باوری را نمی شکستند!

‏عذرهای بدتر از گناه

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903197

دیگر خبرها

  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما