Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی پایتخت درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای تامین ایمنی راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی تهران مانند سال‌های گذشته تمام تلاش خود را برای تأمین ایمنی این مراسم به کار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۳۰ ایستگاه آتش‌نشانی در مسیر راهپیمایی  ۲۲ بهمن مستقر هستند، افزود: ۲۷۷ آتش نشان در ۱۶۲ نقطه از مسیر راهپیمایی با استفاده از ۶۳ دستگاه خودروی سنگین، ۲۴ دستگاه خودروی سبک و ۷۵ دستگاه موتورسیکلت خدمت رسانی انجام می‌دهند.

ملکی ادامه داد: خودروی‌های آتش نشانی از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن در محل‌های مشخص شده مستقر خواهند شد و کنترل وضعیت ایمنی محدوده را مدنظر قرار می‌دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه مدیران عملیاتی و کنترل وضعیت محدوده راهپیمایی گشت‌زنی انجام می‌دهند، گفت: از شهروندانی که در این مراسم حضور پیدا می‌کنند، درخواست می‌کنیم مانند همیشه همکاری خوبی با نیرو‌های امدادی و آتش‌نشانان داشته باشند و در صورت بروز حادثه احتمالی، ضمن حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله گرفته و مراتب را به نیرو‌های مستقر یا سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه

عنایت‌الله راهنورد گفت: پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد طی تماس با سامانه ۱۲۵ جهت امدادرسانی در یک حادثه تصادف در شهرک منظریه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد افزود: در این حادثه، راننده خودروی سواری حین گردش در مسیر کنترل خودرو را از دست می‌دهد و دچار واژگونی و سقوط می‌شود.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی اضافه کرد: ماموران آتش‌نشانی سریعا در محل حاضر و ضمن ایمن‌سازی صحنه تصادف، نسبت به نجات و رهاسازی راننده و سرنشینان مصدوم اقدام کردند.

راهنورد ادامه داد: مصدومان پس از نجات تحویل پرسنل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه