Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:55:57 GMT

چفرین برای ۴ سال دیگر رئیس یوفا ماند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۰۰۶۴

چفرین برای ۴ سال دیگر رئیس یوفا ماند

رئیس اتحادیه فوتبال اروپا برای چهار سال دیگر رئیس یوفا باقی ماند. ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان کنگره امروز یوفا که در شهر رم برگزار شد، انتخابات ریاست اتحادیه فوتبال اروپا برای دوره چهار ساله 2019 تا 2023 انجام شد که بر این اساس الکساندر چفرین اسلوونیایی که رقیبی نداشت و تنها کاندیدای این انتخابات بود، مجدداً به عنوان رئیس یوفا انتخاب شد تا کارش را در این اتحادیه به مدت 4 سال دیگر ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینفانتینو تنها نامزد انتخابات ریاست فیفا

چفرین در سال 2016 در پی استعفای میشل پلاتینی از سمت ریاست اتحادیه فوتبال اروپا به خاطر اتهام فساد مالی به عنوان رئیس یوفا انتخاب شده بود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه فوتبال اروپا یوفا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!