Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مطرح گاز پروم روسیه و رئیس هیئت‌مدیره باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ تنها نامزد ریاست فدراسیون فوتبال این کشور است. ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف اعلام کرد در صورت انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال روسیه از سمت ریاست هیئت‌مدیره باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ کناره‌گیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که جمعه شب گذشته سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی را با عقد قرارداد 12 میلیون یورویی از روبین‌کازان استخدام کرد.

الکساندر دیوکوف که مدیرعامل شرکت بزرگ دولتی گاز پروم روسیه نیز است از سوی 63 عضو فدراسیون فوتبال این کشور به عنوان تنها نامزد انتخابات ریاست این نهاد انتخاب شد. شرکت گاز پروم روسیه همچنین مالکیت باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ را در اختیار دارد.

پیش از این الکساندر موتکو، معاون نخست‌وزیر و وزیر ورزش پیشین روسیه سمت ریاست فدراسیون فوتبال روسیه را در اختیار داشت که پیش از آغاز جام جهانی 2018 کناره‌گیری کرده بود.

مراسم انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال روسیه روز 22 فوریه 2019 میلادی (3 اسفند) در مسکو برگزار خواهد شد.

آزمون به سن‌پترزبورگ رسید

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)