Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@19:29:47 GMT

به جایزه گرفتن در سینما هم فکر می‌کنم!

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۰۱۱۰

به جایزه گرفتن در سینما هم فکر می‌کنم!

این بازیگر گفت: به جایزه گرفتن در سینما هم فکر می‌کنم؛ هرچند جایزه نه شروع کار و نه پایان آن است. قبل تر نقدهای درست و غلطی به من می‌شد اما همه اینها مرا ساخت.

پزمان جمشیدی که امسال فیلم سینمایی «ایده اصلی» را در جشنواره فیلم فجر دارد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو درباره اینکه احتمال می‌دهد همانند سال گذشته، در دوره فعلی نیز در جمع نامزدها یا برترین‌های جشنواره باشد، اظهار داشت: مهم نظران داوران است که هرسال هم تغییر می‌کند و هریک نیز سلیقه متفاوتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته من تلاش خودم را کرده‌ام؛ اگه جایزه بگیرم که چه عالی و اگر هم نشد که بازهم سال بعد تلاشم را خواهم کرد.

جمشیدی تأکید کرد: وقتی کاری را انجام می‌دهیم مثل بازیگری، می‌خواهم در بهترین شرایط باشد و بهترین تلاشم را داشته باشم. به جایزه گرفتن در سینما هم فکر می‌کنم؛ هرچند جایزه نه شروع کار و نه پایان آن است.

این بازیگر با اشاره به انتقاداتی که در اوایل به حضور او در عرصه بازیگری می‌شد، نیز گفت: خب نقدهای درست و غلطی می‌شد اما همه اینها مرا ساخت. چنانکه سال پنجمی است که در بازیگری هستم.

وی ادامه داد: امروز به پشت سرم نگاه نمی‎کنم بلکه نقدهای منصفانه را سرلوحه کارم قرار می‌دهم و آنهایی که احساس می‌کنم به من کمک نمی‌کند را فراموش می‌کنم و یا اصلا توجه نمی‌کنم.

جمشیدی در نهایت گفت: از اول هم لااقل در کمدی به من اعتماد می‌کردند و این روند امروز با فیلمنامه‌های خوبی که به دستم می‌رسد، ادامه یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پژمان جمشیدی فیلم فجر اخبار جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 

زی‌سان: برخی سایت‌ها هر چند وقت یک بار اخباری را در ارتباط با دریافت وام ازدواج دوم یا گرفتن وام ازدواج برای دومین بار منتشر می‌کنند. اخیرا نیز برخی به اصطلاح رسانه‌ها با درج تیتر‌های انحرافی از شرایط دریافت وام ازدواج دوم سخن گفته‌اند. این در شرایطی است که این خبر از اساس واقعیت ندارد.

به گزارش «زی‌سان»، وام ازدواج را هر فرد می‌تواند تنها یک بار بگیرد. تنها شرایطی که یک فرد می‌تواند وام ازدواج را در ازدواج‌های دوم یا سوم خود بگیرد این سات که قبل‌تر یعنی در ازدواج‌های سابق این وام را دریافت نکرده باشد. 

از آنجایی که برای گرفتن وام ازدواج هر فرد فقط یک بار می‌تواند از تسهیلات وام ازدواج استفاده کند و گرفتن این وام ربطی به آن ندارد که در ازدواج چندم به گرفتن آن اقدام می‌کند. اما در بعضی شرایط یعنی ازدواج اول آنها از سال ۸۷ به قبل باشد میتواند برای گرفتن وام اقدام کند.

بنابراین می‌توان صورت مساله را شفاف دانست و تیتر‌های دریافت وام ازدواج دوم برای دومین نوبت را بیشتر تلاش برای گرفتن کلیک از مخاطبان ارزیابی کرد.

 

tags # وام ازدواج سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بهرام بیضایی به بهاره رهنما: بازیگری نکن!
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟