Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام رحمت جمشیدپور 18 بهمن در جمع خبرنگارانضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: به همین مناسبت در هفت بقعه شاخص ناحیه دو شهرستان قم، مراسم ویژه‌ای تدارک دیده شده است. وی افزود: در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید(ع) مراسم ویژه ظهر روز شهادت حضرت زهرا(س) با اطعام برای هزار نفر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم با بیان اینکه آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) هم به مدت پنج شب میزبان عزاداران فاطمی خواهد بود گفت: اطعام برای ۲۵۰ نفر در این بقعه تدارک دیده شده است. وی ادامه داد: حرم مطهر امامزاده عبدالله ابیض(ع) نیز همزمان با ظهر روز شهادت پذیرای زوار و عزاداران خواهد بود و ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از ۱۵۰۰ نفر در این بقعه برپا می‌شود. جمشیدپور با بیان اینکه سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس امامزادگان احمد(ع)، جمال‌الدین(ع)، عبدالله(ع) روستای قلعه چم و جعفر(ع) روستای زواریون هم برگزار می‌شود گفت: این مراسم شامل سخنرانی، مداحی و پذیرایی از عزاداران خواهند بود. رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قم افزود: در سایر بقاع متبرکه (۵بقعه) هم برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده است. وی اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر هم در دو بقعه امامزادگان ابراهیم(ع) و احمد(ع) مراسم ویژه‌ای همراه با نورافشانی و سخنرانی اساتید حوزوی برگزار می‌شود و در سایر بقاع متبرکه هم برپایی ایستگاه صلواتی در نظر گرفته شده است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا فجر فاطمی اوقاف قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) عزاداران در بیش از ۳۰۰ بقعه متبرکه شاخص این استان اجتماع می‌کنند.
حجت الاسلام «ولی الله روان» افزود: حضور هیات‌های مذهبی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی و مداحی در وصف رئیس مذهب شیعه از برنامه‌های روز شهادت در بقاع متبرکه است.
حجت الاسلام روان افزود: موقعیت جغرافیایی، طبیعی، فرهنگی و جاذبه معنوی این مراکز برای سفر و زیارت مناسب بوده و مسافران زیادی را جذب می‌کند.
وی ادامه داد: سعی شده خدمات فرهنگی برای زائران ارائه شود تا مسافران از معنویت و موقعیت معنوی این بقاع بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در کیش
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس