Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بزرگترین محموله گازوئیل قاچاق در محور بزمان - ایرانشهر از سه دستگاه تریلی کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر قاچاق گسترده فرآورده های نفتی توسط اعضای سازمان یافته یک باند قاچاق به مرزهای جنوب شرق کشور با توجه به حساسیت موضوع به صورت ویژه و کاملا محرمانه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدایت رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان عملیات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند حرفه ای قاچاق آغاز که در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این افراد به صورت سازمان یافته با بارنامه های جعلی اقدام به خرید گسترده محصولات نفتی از استان های مرکزی و انتقال آن به مناطق مرزی جنوب شرق و سپس کشور پاکستان می کنند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه تحقیقات با رصد اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای این باند سه دستگاه تریلی را از منطقه شورآباد تهران بارگیری کرده و به سمت ایرانشهر در حرکت هستند.
وی بیان کرد: با اطلاعات بدست آمده 2 تیم نامحسوس از افسران زبده اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به ایرانشهر اعزام و با کنترل خودروهای عبوری در محور بزمان- ایرانشهر خودروها را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متوقف کردند.
سردار قنبری با اشاره به کشف 90 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از این سه خودرو تریلی که بزرگترین محموله سوخت قاچاق در سالجاری است، خاطر نشان کرد: افراد متخلف پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون 11 میلیون و 135 هزار و 130 لیتر انواع فرآورده های نفتی قاچاق کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 64 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم برخورد جدی با قاچاق کالا برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی و لزوم همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا گفت: نیروی انتظامی در برخورد بدون مماشات با اخلاگران اقتصادی و قاچاقچیان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
9923 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي سوخت قاچاق كشف محموله بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی ، امروز آسمان برخی نواحی شرق و جنوب شرق و جنوب کشور ابری است و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در این مناطق دور از انتظار نیست.
امروز در استانهای گلستان، سیستان و بلوچستان و فارس بارندگی شدید رخ می دهدو برای این استانهاهشدار نارنجی صادر شده است.
فردا پنج‌شنبه در استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شاهد بارندگی خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق