Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: صبح روز شهادت صدیقه طاهره(س) در اراک مراسم سوگواری و عزاداری به‌صورت حرکت دسته‌های عزاداری از میدان شهدا به سمت مصلی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام صفر قربان پور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در شرح ویژه‌برنامه‌های سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در استان گفت: در شب شهادت صدیقه طاهره(س) برنامه‌های متعددی در حسینیه‌ها و مساجد برقرار است ضمن اینکه در چند شب گذشته اصل سوگواری و عزاداری مساجد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربان پور اظهار کرد: مثل سنوات گذشته صبح روز شهادت در اراک مراسم سوگواری و عزاداری به‌صورت حرکت دسته‌های عزاداری از میدان شهدا به سمت مصلی خواهد بود.

وی افزود: بقیه شهرستان‌ها هم به همین صورت و با تناسب موقعیتی که دارند، هر جا زمینه حرکت دسته‌های فراهم باشد، عزاداران در دسته‌های عزاداری حرکت می‌کنند و اگر زمینه حرکت فراهم نبود، تجمع در مصلی یا مساجد جامع و مراسم روضه‌خوانی و عزاداری انجام می‌شود.

قربان پور اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که به یاری خدا، در اراک مثل سنوات گذشته، اقدام شایسته حضور در مصلی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین بعضی از هیئت به سمت امامزاده عبدالله و یا اماکنی که هماهنگی‌های لازم را انجام دادند، حرکت عزاداری و سوگواری خواهند داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم