Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه کشور و مردم را در برابر فتنه ها و توطئه های دشمن حفظ کرده است، فرهنگ قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام جعفر مرتضوی شب گذشته (17 بهمن) در ویژه برنامه ایام الله دهه فجر با عنوان «۱۰ شب تبیین مبانی و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و سیره فاطمی» که در مسجد امام جواد (علیه السلام) شهرکرد برگزار شد، گفت: تمام افتخار مردم ایران این است که انقلابی مبتنی بر اسلام و قرآن به پا کردند و تمام شئون کشور بر اساس آموزه های دینی اداره می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: گرچه مشکلات و کاستی هایی نیز در کشور وجود دارد اما این موضوع نافی خدمات و دستاوردهای منحصر به فرد و قابل توجه انقلاب اسلامی نیست و به مدیریت برخی مسئولان بازمی گردد.

 

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به آیات مبارکه قرآن کریم بروز برخی آسیب ها را ناشی از هوی پرستی دانست و تصریح کرد: این موضوع می طلبد تا سواد قرآنی و روحیه تقوا در جامعه بیش از پیش تقویت شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دین اسلام، دین عقل و منطق است و سلاح علم است و صبر انقلابی از آموزه های مهم این دین به شمار می رود.

 

حجت الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: ایران در حال رشد و پیشرفت است و با صبر و استقامت می توان تمام این مشکلات را پشت سر بگذاریم و آینده درخشانی برای کشور رقم بزنیم.

 

خاطرنشان می شود: این برنامه به همت ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و کارگروه مساجد استان با حضور دستگاه های اجرایی همزمان با نماز مغرب و عشا در ۲۴ مسجد مرکز استان برگزار می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گروه سرود ایام فاطمیه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل استان همدان ایام دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر ملت ایران را مردمی دیندار دانست و مطرح کرد: ما نباید با مشاهده بعضی از مثال‌های کوچک این تحلیل دقیق که مردم ایران دیندار هستند را فراموش کنیم.

وی افزود: هر جا که بستر حضور مؤمنانه مردم در اجتماع فراهم شد، مؤمنان حضور پیدا کردند و عدم حضور مردم در جامعه به معنی بی دینی آنها نیست. شاهد مثال‌های به روز و تظاهر دینداری مردم در دوره حاضر بسیارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز متذکر شد: نباید مرعوب تبرج مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود شویم بلکه جامعه باید با مانورهای ایمانی متعدد و تکثیر و یادآوری دائم آنها، دینداری مردم را به آنان تذکر بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق اظهار کرد: ماه رمضان امسال مجموعه رسانه و بعضی از عملیات‌هایی که انجام شد این حقیقت را ثابت کرد که مردم نسبت به برنامه‌های دینی استقبال خوبی دارند.

وی افزود: استقبال از برنامه محفل، برنامه‌های سحرگاهی، زندگی پس از زندگی و بعضی از مانورهایی که در استادیوم آزادی و محافل قرآنی کوچک و بزرگ در جای جای کشور برگزار شد دیگر جلوه‌های دینداری بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: در طول دهه گذشته، راهپیمایی اربعین تا راهپیمایی جاماندگان و مراسم ده کیلومتری ها و جشن فرشته‌ها نمونه‌ای از این دینداری محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق با بیان اینکه هر جا بستر حضور را با یک عملیات خلاقانه ایجاد کردیم مردم مانور دینداری را نشان دادند، عنوان کرد: مشکل جدی این است که هنوز طراحی این برنامه‌ها به قوت عالی خود نرسیده است.

کد خبر 6096710

دیگر خبرها

  • حمید نیلی مدیرکل جدید هنرهای نمایشی شد
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد