Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@13:47:46 GMT

زن ایرانی الگوی مطلوبی برای بانوان مسلمان است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۰۷۰۱

زن ایرانی الگوی مطلوبی برای بانوان مسلمان است

به گزارش ایرنا، « طوبی کرمانی» عصر پنجشنبه در دومین آیین بزرگداشت بانوان مجاهد مسلمان استان مرکزی همزمان با هفتمین روز از دهه فجر در زادگاه امام راحل، افزود: امام راحل به زن مسلمان وجهه و جایگاه خاص داد و الگویی تمام عیار از زن مجاهد، شجاع، دیندار و فارغ از وابستگی به شرق و غرب را معرفی کرد.
وی ادامه داد: نگاه غرب به زن ابزاری و کالایی برای تبلیغ است اما نگاهاسلامی به زن به عنوان عنصر تربیتکننده و هدایتگردر تحکیم خانواده و تهذیب فرزندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیرکل اتحاد جهانی زنان مسلمان اظهار داشت: رشد تهذیب نفس، حفظ خانه سالم و خانواده متعادل و ولایت اجتماعی زن از ویژگی های الگوی زن ایرانی مسلمان است.
کرمانی یادآور شد: زنان باید قدر ارزش های والای خود را بداند وزن مجاهد مسلمان معلم ثانی مدینه فاضله نظام اسلامی است.
وی گفت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را بر اساس استقلال، آزادی و شاخصه های دینی بنا نهاد و مقام معظم رهبری نیز از آن برای تعریف زن مجاهد مسلمان بهره برده است.
کرمانی تصریح کرد: پیام انسان سازی انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده و معاملات بین المللی بدون نام جمهوری اسلامی ایران برهم می خورد.
دبیرکل اتحاد جهانی زنان مسلمان افزود: ایمان به پروردگار باور استقامت را ایجاد می کند و زنان مقاوم و استوار ریشه انقلاب هستند و اقتدار و رشد علمی نظام در جهان حاصل مجاهدت مردان و زنان مقاوم است.
کرمانی ادامه داد: هیچ قدرت و ابزاری حتی تحریم اقتصادی و حمله نظامی نمی تواند به اقتدار چهل ساله نظام اسلامی آسیب وارد کند چراکه الگوی جامعه ما قیام امام حسین(ع) است.
دبیرکل اتحاد جهانی زنان مسلمان افزود: دشمن می کوشد که با نشر پیام های نا امید کننده در شبکه های مجازی و ایجاد احساس یاس به کشور صدمه بزند که همه باید هوشیار باشند.
کرمانی ادامه داد: ایران تنها کشوری است که با وجود توطئه های دشمنان خود در طول چهار دهه توانسته اقتدار خود را حفظ کند.
آیین بزرگداشت بانوان مجاهد مسلمان استان مرکزی در راستای کنگره 6 هزار و 200 شهید استان برگزار شد.
اجرای نمایش، رونمایی از کتاب «حنانه شو» نوشته « نسرین سرلک» همسر شهید فضل الله سرلک و تجلیل از بانوان مجاهد مسلمان از برنامه های این آیین بود.
شهرستان خمین با 105 هزار نفر جمعیت یک هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
9930/7277/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب زنان مردان و زنان مسلمان مقام معظم رهبری جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • سند راهبردی امور زنان در وزارت آموزش و پرورش تدوین شد
  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • تشکیل زنجیره انسانی مردم کرمان در حمایت از طرح نور پلیس
  • «الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان