Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در جلسه شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري انجام شد:موافقت شورا با ايجاد رشته و پذيرش دانشجو در مقطع کارشناسي ارشد صنايع دستي.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درشهرستان بابلسر، شوراي عالي گسترش وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در جلسه اي که برگزار شد، با ايجاد رشته و پذيرش دانشجو در مقطع کارشناسي ارشد صنايع دستي در دانشکده هنر و معماري دانشگاه مازندران موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سيد رسول موسوي حاجي رييس دانشکده هنر و معماري دانشگاه مازندران با اعلام اين خبر افزود: اين دانشکده هم اکنون در چهار رشته در مقطع کارشناسي: صنايع دستي، کتابت و نگارگري، مهندسي شهرسازي و مهندسي معماري؛ و هشت رشته گرايش در مقطع کارشناسي ارشد: شهرسازي(گرايش برنامه ريزي شهري)، معماري(گرايش معماري)، معماري(گرايش بيونيک)، صنايع دستي، پژوهش هنر، باستان شناسي(گرايش دوران پيش از تاريخ)، باستان شناسي(گرايش دوران تاريخي) و باستان شناسي(گرايش دوران اسلامي)؛ و سه رشته گرايش در مقطع دکتراي تخصصي: باستان شناسي(گرايش دوران پيش از تاريخ)، باستان شناسي(گرايش دوران تاريخي) و باستان شناسي(گرايش دوران اسلامي) دانشجو پذيرش مي کند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: موافقت شورا با ايجاد رشته پذيرش دانشجو صنايع دستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود

بزرگمهر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در  نمایشگاه ۲۰۰ اثر از ۵۵ دانش آموز در زمینه‌های بافت گلیم و جاجیم، نقاشی و زیورآلات به تماشا گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید عموم دایر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی