Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گروه بنگاه‌ها : پخش مويرگي سوخت، عنوان محصول استارت‌آپي ويژه پين‌تک و کار مشترک شرکت کارت اعتباري ايران‌کيش و دومينوست که نهم بهمن‌ماه در هشتمين همايش بانکداري کشور از آن رونمايي شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در اين محصول مشتري با مراجعه به وب‌سايت ايران‌کيش يا اپليکيشن دومينو، درخواست بنزين مي‌کند و بعد از آن اين استارت‌آپ با مجوزها و تجهيزاتي که پيش‌تر تامين شده است، بنزين را در گريدهاي مختلف با مراجعه به محل مشتري تحويل و سوخت‌رساني را انجام مي‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پيش‌تر چنين محصولي به شکل ميني‌تراک ارائه مي‌شد که براي شهري مثل تهران سوخت‌رساني را سخت کرده بود. اين در حالي است که در اين محصول، سوخت در محل درخواست ارائه مي‌شود. در مراسم رونمايي اين محصول، صادق فرامرزي مديرعامل ايران‌کيش خاطرنشان کرد که به‌زودي اپليکيشن پات نيز پخش مويرگي سوخت را به خود اضافه خواهد کرد.
وي افزود: اين محصول به‌ويژه در شهر تهران از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. مدير شرکت دومينو نيز با ابراز خوشحالي از اينکه با کمک انستيتو paintech ايران‌کيش، ارائه چنين محصولي امکان‌پذير شده است، گفت: بحث سوخت‌رساني در سطح مويرگي در داخل شهر از طريق اين ابزار و تجهيزات کاملا مکانيزه و در بستري امن امکان‌پذير شده است.
احمد هادي‌پور، مدير انستيتو paintech نيز با بيان اينکه اولين گام در اهداف اين انستيتو محکم برداشته شده است، گفت: اين اولين استارت‌آپ در اين انستيتو بوده که با حمايت ايران‌کيش رشد روزافزوني خواهد داشت و استارت‌آپ‌هاي جديدي هم به ليست اين انستيتو افزوده مي‌شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)



منبع:پیج afshin__fallahzadeh

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم) آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • خرید ویپ و پادهای اورجینال از برند ووپو VOOPOO در فروشگاه ویپ ایران
  • رونمایی از اولین محصولات برقی سامانه یکپارچه خودرو
  • رونمایی از آیپد پرو M۴؛ باریک‌ترین محصول تاریخ اپل/ عکس
  • ۳ محصول نوآورانه و خلاق در اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • ۳ محصول فناورانه رونمایی شد
  • رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی
  • استارت سرد خودروسازی
  • استفاده مایکروسافت از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی دقیق‌تر آب‌وهوا
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶