Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@04:04:12 GMT

استقلالی‌هامنشاراباتعصب خطاب کردند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۱۸۹۹

هوادارن استقلال با شعار جالبی به استقبال مهاجم نیجریه‌ای جدیددشان رفتند. ناطقان: پیش از آغاز دیدار استقلال و پیکان، در حالی که بازیکنان در حال گرم کردن بودند، گادوین منشأ با شعار «منشای با تعصب» تشویق شد.

در ادامه هوادارن استقلال فرهاد مجیدی را تشویق کردند.

در آغاز این دیدار، چیزی حدود ۱۰ هزار نفر خود را به ورزشگاه رسانده‌اند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی کریمی که از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد، مورد تشویق هوادارن قرار گرفت.

در بیشتر دقایق نیمه نخست شفر از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد اما بعد از چند اشتباه از سوی سفیدپوشان استقلال، مربی آلمانی به کنار زمین آمد تا نکاتی را به شاگردانش گوشزد کند.

در اواسط نیمه نخست، روی یک صحنه حسین فرکی به شدت نسبت به تصمیم داور اعتراض کرد. همین موضوع باعث شد داور چهارم به او تذکر دهد.

برخی هوادارن استقلال و پیکان روی سکوها کنار هم نشسته بودند که همین امیر موجب اختلاف‌هایی روی بخشی از سکوها شده بود.

در اواخر بازی مهاجم پیکان برخوردی به مهدی رحمتی داشت که مربیان پیکان اعتقاد به پنالتی داشتند. آنها به شدت نسبت به تصمیم داور مسابقه اعتراض کردند. در ادامه داور وسط به سمت بازیکن مصدوم پیکان رفت تا از وضعیت او مطلع شود اما در بخش دیگر بازیکنان دور از چشم داور با هم درگیر شدند. منبع: ایسنا برچسب ها: استقلالی ها ، منشا ، تعصب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استقلالی ها منشا تعصب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در رابطه با دیدار هفته پایانی استقلال با پیکان بهترین راهکار انتخاب خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

حجازی: فقط استقلال،بدون پس‌وپیش/ به خاطر تیمم از خارج برگشتم

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران به انجام خواهد رسید، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی