Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:34:40 GMT

2 کارگر چاه کن افغان در گتوند دچار حادثه شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۱۹۷۷

2 کارگر چاه کن افغان در گتوند دچار حادثه شدند

عیسی بشیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه امروز در کمربندی شهر گتوند رخ داد و نیروهای فوریت های پزشکی شهرستان گتوند با یک دستگاه آمبولانس در محل حادثه حاضر شدند.
وی گفت: یکی از این کارگران با حدود 33 سال سن درون چاه بود که نفر دوم از بالای چاه در ارتفاع حدود هشت متری بر روی او سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس فوریت های پزشکی گتوند افزود: این 2 کارگر مصدوم از ناحیه کتف و کمر پس از خروج از چاه به بیمارستان کارون شهرستان گتوند انتقال داده شدند.
به گزارش ایرنا به دلیل اجرا نشدن طرح فاضلاب در گتوند از چاه برای دفع فاضلاب این شهرستان استفاده شود.
شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.
7467/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان خوزستان بیمارستان فوریت های پزشکی چاه گتوند جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق٫ بر اساس گزارشات واصله از شاهدان محلی در ساعت هفت عصر روز جاری در حوالی شورو دو راهی محمداباد به سمت سرجنگل یک دستگاه خودروی پارس سفید رنگ دچار حادثه شد.

در این حادثه دو سرنشین خودرو کشته شدند.

 روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق اعلام کرد: مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در اطراف خودرو رویت شده است که با این شواعد نشان می دهد خودرو حامل اشرار بوده که در حال جا به جایی و انتقال مواد منفجر دچار حادثه شده اند.

تلاش برای شناسایی هویت اجساد و انگیزه های احتمالی در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم