Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال 100 میلیارد ریال از محل اعتباراتی که نمایندگان مجلس می توانند هزینه کنند، به بازسازی و بهسازی جاده بانه - سقز اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن بیگلری روز پنجشنبه در مراسم جشن بزرگ انقلاب در بانه اظهار داشت: بهسازی و بازسازی 30 کیلومتر از جاده بانه - سقز در سنوات گذشته انجام شده و پنج کیلومتر از بانه تا سبدلو نیز 2 بانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در 40 سال گذشته اقدمات بسیاری برای رفع محرومیت زدایی در کشور انجام شده که در مقایسه با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.
بیگلری اضافه کرد: قبل از انقلاب هیچکدام از روستاهای این منطقه از استان کردستان برق، گاز و امکانات بهداشتی نداشتند اما اکنون روستاهای بانه و سقز از امکانات خدماتی، عمرانی و رفاهی مناسبی برخوردار هستند.
وی یادآور شد: امسال برای شهرستان بانه سالی طلایی بود چرا که بیمارستان 96 تختخوابی رازی و سدعباس آباد افتتاح شد و درمانگاه تامین اجتماعی نیز به بهره برداری رسیده و فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی نیز بزودی به بهره برداری می رسد.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری به بیکاری فرزندان شهدا اشاره کرد و گفت: بسیاری از فرزندان شهدا با وجود تحصیلات دانشگاهی همچنان بیکار هستند که باید سازمان ها در استخدامی های خود به اشتغال این قشر توجه بیشتری داشته و امتیازها بیشتری برای این افراد در نظر بگیرند.
وی افزود: این انقلاب مدیون خون شهدا و از خودگذشگی ایثارگران است و باید خانواده شهدا و ایثارگران را ارج بنهیم و در مسئولیت ها نیز امکان ارتقای شغلی شان را فراهم کنیم.
فرماندار بانه نیز در سخنانی گفت: توانمندی و اقتدار ایران اسلامی سبب شده در تمام محافل عمومی آمریکا موضوع جمهوری اسلامی بحث مهم سران این کشور باشد.
ست.
محمد فلاحی افزود: این نشانه اهمیت و جایگاه جمهوری اسلامی و ناکامی آمریکا در اجرای نقشه های شوم خود علیه این کشور انقلابی و اسلامی است.
وی اظهار داشت: در 40 سال اخیر علیرغم تحریم های و موانعی که دشمنان برای کشور ایجاد کردند توسعه و عمران بدون توقف ادامه داشته و امروز مردم از بسیاری از امکانات و خدمات رفاهی برخوردار هستند.
فلاحی اضافه کرد: مرزنشینان باید از مزایای مرز «مبادلات مرزی» برخوردار شوند اما نباید به درآمدهای مرزی وابسته باشند و در کنار آن به تولید و ایجاد اشتغال اهمیت دهند.
وی یادآور شد: مسافری شدن مرز سیرانبند در حال انجام است و شرایط برای واردات کالا با کارت الکترونیکی پیله وری نیز فراهم شده و تحولات بزرگی در حوزه تجارت خارجی این شهرستان در راه است.
فلاحی تاکید کرد: مسافری شدن بازارچه مرزی سیرانبند نقش مهمی در رونق اقتصادی بانه و ایجاد اشتغال دارد و امیدواریم به زودی تحقق یابد و مشکلات موجود به حداقل برسد.
در پایان این مراسم مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای آرامستان سلیمان بگ، مزار شهدا را غبار روبی و عطر افشانی کردند.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي چهل سالگي نماينده مجلس جاده سازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با تدبیر اندیشیده شده در بخش طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی مربوط به طرح‌های اولویت دار استان هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
منتظری افزود: در بخش دیگری هم ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب تخصیص یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است