Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:02:47 GMT

‌۱۲۷۹ طرح در استان اصفهان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۲۱۰۷

‌۱۲۷۹ طرح در استان اصفهان به بهره‌برداری رسید

معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: افزون بر ۴۰ هزار طرح زود بازده در کشور داریم که یک هزار ۲۷۹ پروژه مربوط به استان اصفهان است. ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مهدی جمالی نژاد بعدظهر امروز در سفر خود به کاشان در حاشیه افتتاح طرح ها به خبرنگاران اظهار داشت: توزیع عادلانه خدمات و اجرای طرح های بسیاری را به روستا و شهرهای کوچک در پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: امسال خوشبختانه بهمن متفاوتی را داریم و با وجود شرایط اقتصادی دشوار، 22 هزار و 335 طرح متفاوت کوچک و بزرگ با ارزش افزون بر 300 هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف در حال کلنگ زنی و افتتاح است که نسبت به سال گذشته با 18 هزار و 206 طرح افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه که یک هزار و 279 طرح با ارزش 20 هزار و 600 میلیارد ریال در استان اصفهان می باشد که تلاش شده در این طرح ها به روستاها  توجه ویژه تری شود و در راه آبادانی و توسعه آنها گام برداشته شود.

150 پروژه شهرداری اردبیل به بهره‌برداری رسیدلرستان| مشکلات شهرداری بروجرد با ایجاد درآمد پایدار رفع شودمعاون وزیر کشور در شهرری: تکمیل 80000 پروژه نیمه‌تمام کشور در انتظار ورود بخش خصوصی است معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه وحدت کلمه را عامل موفقیت در 40 سال گذشته پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران دانست و افزود:برای ارزیابی پایداری کشور سه شاخص وجود دارد یکی قدرت خدادادی مانند منابع زیر زمینی، موقیت جغرافیایی و قدرت اقتصادی و  قدرت گفتمان که ایران با استفاده از هر سه به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است.

جمالی نژاد با اشاره به قدرت ایران خاطر نشان کرد: ایران با وجود منابع خدادادی از دانش روز و بومی برای تحقق آن استفاده کرده و با علم و توانایی از جمله در قالب دانش هسته ای و پژوهشگاه رویان در این مسیر گام برداشت و با گفتمان  همدلی  برای توسعه کشور به وجود می آورد.

وی تاکید کرد: مردم ایران در این قالب با شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی ماندگارشدند و این شاخص نه تنها در سیاست های کشور و بحث های سیاسی، بلکه در اداره  شهری هم باید مد نظر قرار گیرد و با توجه به آن برنامه ریزی شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور عنوان کرد: مردم ایران با شاخص گفتمان به استکبار ستیزی پرداختند و با وحدت کلمه از رهبر جامعه پیروی کردند و این اصل تاثیر گذار در پیروزی جامعه بود.

وی افزود: این قدرت گفتمانی باید در شوراها و شهرداری ها و دیگر مسؤلین به دقت اعمال شود زیرا به هم افزایی، مشارکت و وحدت کلمه منجر می شود. 

لازم به ذکر است با حضور معاون وزیر کشور طرحهای پارک شهید ابراهیم زاده با مثراژ 1.5 هکتار و اعتبار 10میلیارد ریال،آتش نشانی میدان تره بار با رو نمایی ماشین 20 میلیارد ریال، آتش نشانی شماره 6 به مساحت 500 متر مربع خیر  ناصری طاهری وساختمان انتظامی با مساحت 4000 متر مربع افتتاح و عملیاتی شد.

انتهای پیام/ش

R7845/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه شنبه در بازدید از بیمارستان در دست ساخت نیایش خرم آباد اظهار داشت: دولت توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان دارد و سرانه این بخش با جدیت در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه سرانه زیرساخت‌های بهداشت و درمان لرستان نسبت به میانگین کشور کمتر است ادامه داد: بیمارستان نیایش به عنوان مصوبه سفر دولت طی ۲ سال گذشته ۴۰ درصد پیشرفت داشته و هم اکنون با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی ساختمان در دست ساخت است.

وی بیان کرد: ۲۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح نیاز است که بخشی از آن باید در بودجه جاری کشور دیده شود و بخشی نیز با کمک استان تأمین گردد.

کد خبر 6099323

دیگر خبرها

  • رایزنی ایران و تاجیکستان درمورد تقویت روابط دوجانبه
  • آرامگاه «حمید سبزواری» به بهره برداری می‌رسد
  • ایران و تاجیکستان باید از ظرفیت‌های سازمان‌های منطقه‌ای بهره برند
  • سفر یک روزه معاون وزیر علوم به استان فارس
  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳
  • خط انتقال آب جدید شهر زاینده‌رود بهره‌برداری شد
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار