Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام رادان در نشست خبری فیلم سونامی از آرزوی خود برای بازی کردن در یک فیلم ورزشی صحبت کرد. ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نشست خبری فیلم سینمایی «سونامی» با حضور عوامل این فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میلاد صدر عاملی، کارگردان این فیلم گفت: وقتی فیلم‌نامه را به آقای رادان دادم، آن را بسیار دوست داشت و به تعامل خوبی با هم رسیدیم. با توجه به این که ماهیت این فیلم کاملا ورزشی بود، باید از بازیگرانی استفاده می‌کردم که هیکل ورزشی و مناسبی داشته باشند. متاسفانه این موضوع کمتر در بین بازیگران ما دیده نمی‌شود. بر همین اساس، خیلی انتخاب‌های گسترده‌ای نداشتم و به همین دلیل از زوج مهرداد صدیقیان و بهرام رادان استفاده کردم.

بهرام رادان در واکنش به سوالی مبنی بر این که زوج صدیقیان و رادان، همدیگر را در فیلم‌های مختلف معرفی می‌کنند، گفت: در پاسخ به این سوال باید بگویم که سینمای ما محترم و شریف است و این که بگوییم من و مهرداد همدیگر را معرفی می‌کنیم، واقعا کودکانه است. دوستی من و مهرداد صدیقیان خیلی قدیمی‌تر از سابقه همکاری‌هایمان است. این که در دو سال اخیر، کارهای زیادی را در کنار هم انجام دادیم، قطعا اتفاقی بوده است. شاید این اتفاق در سال‌های دیگر نیز رخ ندهد. علاوه بر این، من با بازیگران زیادی کار کرده‌ام و خیلی از آنان برحسب اتفاق بوده است.

مهرداد صدیقیان در پاسخ به همین سوال گفت: من و بهرام رادان، حدود 9 سال است که دوست هستیم اما اولین کارمان را در سال 95 انجام دادیم. اگر قرار بود همدیگر را پیشنهاد بدهیم، باید خیلی قبل‌تر همکاری می‌کردیم. مطمئنا این موضوع یک اتفاق بوده است که البته برای من اتفاق بسیار خوبی بوده است چرا که بهرام رادان به بازیگر مقابلش توجه می‌کند، کمک می‌کند و شاید اگر ایشان نبود، نقش من کمتر دیده می‌شد.

میلاد صدرعاملی در مورد انتخاب این زوج برای فیلم خود گفت: دقت داشته باشید که دو کاراکتر اصلی فیلم من باید از دو نسل متفاوت می‌بودند؛ یکی دهه 60 و دیگری دهه 70. این موضوع نیز بر انتخاب این زوج بازیگر تاثیر زیادی داشت.

بهرام رادان در مورد ایفای نقش در 3 فیلم متفاوت و بازی‌های متفاوت در این 3 فیلم گفت: من فکر می‌کنم که هر بازیگری با افزایش تجربه، علم و آگاهی‌اش نسبت به محیط اطراف خود، تصمیماتی می‌گیرد که به تمایلاتش نزدیک‌تر است. من همیشه تلاش کرده‌ام تا به به شعور مخاطب احترام بگذارم و برایم مهم باشد که در چه فیلمی بازی می‌کنم. البته بعضی وقت‌ها هست که این انتخاب‌ها باعث ایجاد اشتباهاتی می‌شود. خوشبختانه من این موقعیت را داشتم که در 3 فیلم حضور داشته باشم. احساس می‌کنم که این 3 انتخاب در 3 فرم فیلم متفاوت بوده است و از انتخاب‌هایم کاملا راضی هستم. البته از این نقش‌ها کاملا راضی نیستم چرا که همیشه منتقد سرسخت خودم هستم و روزی که از خودم راضی باشم را روز مرگ هنری خود می‌دانم.

صدرعاملی در مورد آماده‌سازی بهرام رادان و مهرداد صدیقیان برای بازی در نقش ورزشکار گفت: در این پروژه یک مشاور ورزشی بسیار خوب داشتیم. کورورش رجلی، از 3 ماه قبل، تمرینات خود را همراه با بهرام رادان و مهرداد صدیقیان انجام دادند تا بتوانند نقش یک قهرمان المپیک را بازی کنند. ایشان هم‌چنین به آقای شجاع‌نوری و غفاری نیز بسیار کمک کردند تا بتوانند در نقش یک مربی کنار زمین عمل کنند. باید بگویم که کوروش این دوستان را در مسابقات ورزشی زیادی می‌بردند تا یاد بدهند که چگونه از کنار زمین، بازیکن را کوچ‌ کنند.

کورورش رجلی، مشاور و مربی تکواندو در مورد کار خود گفت: در این راهسختی‌های زیادی داشتیم. خوشبختانه آقای رادان و صدیقیان و شجاع‌نوری به صورت حرفه‌ای نگاه کردند و متوجه بودند که باید زندگی یک ورزشکار که سختی‌های زیادی را تحمل کرده است را شبیه‌سازی کنند. همان‌طور که می‌دانید، ورزش تکواندو یک ورزش حرفه‌ای است که به سال‌ها تمرین احتیاج دارد اما ما در عرض 3 ماه هر آنچه که لازم بود یاد بگیرند را آموزش دادیم. جالب است که در انتهای این دوره، وقتی سایر مربیان و بازیکنان تکواندو، ضربات و رقص پای آنان را می‌دیدند، بسیار شگفت‌زده می‌شدند.

رادان در مورد بازی خود به عنوان نقش مکمل در این فیلم گفت: برای هر بازیگری، بازی کردن مهم است. این که مکمل باشد یا اصلی خیلی فرقی ندارد. تاکنون پیشنهاداتی که به من انجام شده است، در نقش بازیگر اصلی بوده است البته در فیلم کنعان، نقش مکمل بودم.

در بخش دیگری از این نشست، امیر مهدی ژوله صحبت کرد و در مورد همکاری خود با این تیم گفت: بازی کردن در این فیلم برایم افتخار بود. البته این فیلم یک شاه سکانس داشت که انگیزه اصلی برای من بود. این سکانس به ماجرای حضور یا عدم حضور ورزشکاران ما در برابر ورزشکاران اسرائیلی بود که در این سال‌ها با چالش‌های زیادی همراه بوده است. برخلاف دیگر کارها که با رندی از کنار آن عبور می‌کنند، قرار بود که در این فیلم به صورت کاملا روشن صحبت کنیم و بر همین اساس، تحقیقات گسترده‌ای انجام شده بود. ادله گروه‌های مختلف آورده شده بود اما متاسفانه این سکانس حذف شد و مجوز نگرفت. مطمئنا اگر این سکانس وجود داشت، فیلم قوام بهتری می‌یافت.

فرشته حسینی، دیگر بازیگر این فیلم در مورد بازی در این فیلم گفت: من از 15 سالگی بسکتبال بازی می‌کردم و به همین دلیل با چنین فضایی آشنا بودم. البته باید بگویم که اتفاقی که برای شخصیت من در این فیلم رخ داد، قبلا برای خودم نیز رخ داده بود.

رادان در واکنش به سوالی مبنی بر مجری‌گری بازیگران معروف در صدا و سیما گفت:‌هر بازیگری هر گونه که استراتژی‌اش باشد، آزاد است که انتخاب کند. همیشه گفته‌ام که اکثر توانم را متمرکز بر سینما کرده‌ام و امیدوارم که با کارهای جدیدتری در این‌جا حضور پیدا کنم.

او در مورد سختی بازی کردن در نقش یک قهرمان ورزشی گفت: توجه داشته باشیدکه ورزش تکواندو، ورزشی است که افراد در 24-25 سالگی بازنشست می شوند و اکثر کسانی که در المپیک حضور پیدا می‌کنند، 19، 20 سال هستند. ما تمرینات سختی را داشتیم اما دوست داشتم که زمان بیش‌تری را به تمرین اختصاص می‌دادم تا نقشم را بهتر بازی کنم. من رویای بازی کردن در یک فیلم ورزشی را سال‌های سال داشتم و دوست داشتم که فیلم ورزشی بازی کنم. بازی در این فیلم، آرزویم را محقق کرد.

انتهای پیام/

 

R1013149/P/S4,34/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح

منابع خبری از آغاز نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای بررسی حمله احتمالی به رفح خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد که این نشست درباره بررسی آخرین تحولات توافق تبادل‌اسرا و حمله احتمالی نظامی به رفح است.

طی چند روز گذشته رژیم صهیونیستی نظامیان خود را به حالت آماده‌باش درآورده‌ تا حمله زمینی گسترده به رفح را آغاز کند. با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ، حملات هوایی و بمباران‌ها تشدید شده و در روزهای اخیر مناطق مسکونی رفح هدف حمله قرار گرفته‌اند.

پیش از این هم در بهمن سال گذشته شهر رفح مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود و در آن زمان رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید بسیاری از کشورها مواجه شده بود؛ کما اینکه در گزارش‌های خبری آمده مصر تهدید کرده در صورت حمله زمینی اسرائیل به رفح، از پیمان کمپ دیوید خارج خواهد شد.

نتانیاهو همواره برای نابودی حماس، حمله به رفح را جزو ضروریات دانسته و مدعی است که سران حماس و شهرک‌نشینان زندانی‌شده از سوی مقاومت در این شهر حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت