Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-09@00:19:13 GMT

گشایش نمایشگاه خوشنویسی در پاکستان

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۲۵۹۳

‍‍‍‍‍‍

نمايشگاهي از خوشنويسي ها و تذهيب هنرمندان کشورمان در پاكستان گشايش يافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نمايشگاهي از خوشنويسي ها و تذهيب هنرمندان كشورمان به مناسبت ايام الله مبارك دهه فجر و چهلمين سالگرد پيروزي شكوھمند انقلاب اسلامي، در اسلام آباد پايتخت پاكستان گشايش يافت و تا 21 بهمن ماه در بنياد هنرهای ملي پاكستان در اسلام آباد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اين نمايشگاه كه به اھتمام رايزني فرهنگي كشورمان در پاكستان و بنياد هنرهاي ملي اين كشور داير شده با استقبال گسترده هنرمندان و دوستداران هنر مواجه شده است.در اين نمايشگاه 53 اثر از هنرمندان كشورمان و دهها اثر از هنرمندان پاكستاني عرضه شده است.
"شفقت محمود" وزير آموزش و پرورش پاكستان در این باره گفت: چنين مراسمي موجب تقويت روابط دو كشور همسايه و برادر مي شود. وي افزود: اين مراسم فرصتي نيز براي آشنايي بهتر با فرهنگ يكديگر مهيا مي كند و از هر لحاظ بهتر است.  "محمد رضا كاكا" رايزن فرهنگي كشورمان در پاكستان گفت: در چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي ايران به منظور معرفي هنر ايران نمايشگاه خوشنويسي و تذهيب با مشاركت هنرمندان پاكستاني ترتيب داده ايم.  برپايي اين نمايشگاه فرصتي مناسب براي آشنايي مردم و هنرمندان پاكستاني با آثار خوشنويسي و فرھنگ ايران است.  دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نمایشگاه فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه چاپلی کباب توسط آشپز خیابانی اهل پاکستان (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه و پخت ۴۰ کیلو مربای توت فرنگی توسط زوج آذربایجانی (فیلم) طرز تهیه اتلاما، پیتزای سنتی و محبوب پاکستانی‌ها (فیلم) طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)

دیگر خبرها

  • به فشارهای آمریکا درباره خط لوله گاز با ایران توجه نمی‌کنیم
  • «نه» پاکستان به امرو نهی آمریکا درباره ایران
  • پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره ایران دست رد زد
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • نگاهی به یک نمایشگاه هنری قرآنی/ مسؤولیتی که امید را زنده می‌کند
  • آثار رضا مافی به موزه هنرهای معاصر می‌رود/نمایش برگزیده‌ای ازآثار
  • فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • طرز تهیه چاپلی کباب توسط آشپز خیابانی اهل پاکستان (فیلم)
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری