Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@09:55:34 GMT

بهرام رادان: بازی در یک فیلم‌ ورزشی رویای من بود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۲۹۷۰

بهرام رادان: بازی در یک فیلم‌ ورزشی رویای من بود

ساعت 24- بهرام رادان با اشاره به اینکه همواره در انتخاب نقش‌هایش سعی کرده به شعور مخاطب احترام بگذارد، گفت: با این حال هیچ گاه از خودم راضی نیستم و اگر چنین روزی برسد، روز مرگ هنری من است.

اولین فیلم میلاد صدرعاملی با نام «سونامی» در نهمین روز جشنواره فیلم فجر (۱۸ بهمن ماه) در سینمای رسانه‌ها (پردیس ملت) به نمایش درآمد و یکی از معدود فیلم‌های ورزشی سینمای ایران است که به تکواندو و در داستانی جزئی به بسکتبال بانوان می‌پرداخت و در نهایت با رضایت نسبی مخاطبان در پردیس ملت همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام رادان و مهرداد صدیقیان دو بازیگر اصلی این فیلم هستند که نقش قهرمان و ضدقهرمان را ایفاء کردند.

این همبازی بودن میان رادان و صدیقیان که در فیلم‌های دیگری هم تکرار شده است موضوع یکی از سوالات در نشست خبری این فیلم بود که پرسیده شد آیا یکی از این دو، وقتی در فیلمی نقش قبول می‌کند دیگری را هم پیشنهاد می‌دهد؟ که این سوال با ناراحتی بهرام رادان روبرو شد و گفت: ما سالهاست با هم دوست هستیم و خیلی اتفاقی در کارهایی همبازی بودیم و شاید این اتفاق چند سال دیگر اصلاً رخ ندهد.

او که در جشنواره امسال سه فیلم دارد، درباره مولفه‌هایی که در تغییرات بازی‌اش دیده شده بیان کرد: هر بازیگری با افزایش تجربه به تدریج تصمیم‌هایش به تمایلات‌اش نزدیک می‌شود. من در این سالها سعی کردم به شعور مخاطب احترام بگذارم ولی بعضی وقت‌ها اشتباه در انتخاب موجب اشتباهاتی می‌شود، من امسال سه فیلم داشتم که هر سه فرمی متفاوت داشتند و تلاشم را برای آن‌ها انجام دادم. با این حال هیچ گاه از خودم راضی نیستم و اگر روزی از خودم راضی باشم، روز مرگ هنری من است.

بهرام رادان همچنین درباره مسیری که در بازیگری پیش گرفته بویژه آنکه برخی ستاره‌ها با دستمزدهای بالا رو به اجرای برنامه‌ی تلویزیونی آورده‌اند، گفت: هر بازیگری برای کار خودش استراتژی خاصی دارد و من هم امیدوارم بتوانم هر سال با کارهای نو تری در سینما حضور داشته باشم. اما درباره فیلم «سونامی» دوست دارم بگویم که معمولاً تکواندوکاران در سن ۲۳ یا ۲۴ سالگی بازنشسته می‌شوند و من اگر وقت بیشتری برای تمرین داشتم، می‌توانستم از خودم راضی تر باشم چون رویای بازی دریک فیلم ورزشی از المپیک آتن با ما بود.‌

در این نشست علیرضا شجاع نوری هم که نقش یک مربی را ایفا کرده بود، گفت: روزی که آقای صدرعاملی بزرگ (رسول صدرعاملی) به من گفتند پسرشان می‌خواهد فیلم بسازد، با خودم گفتم به هرحال دوست هستیم و اگر هم سوخت شد دیگر شده است، اما در حین کار متوجه فضای دیگری شدم و خوشحالم که شاهد تولد یک فیلمساز متفاوت خواهیم بود.

میلاد صدرعاملی هم درباره اشاراتی که به تقابل ورزشکاران ایرانی با رژیم صهیونسیتی در فیلم شد، بیان کرد: من در این فیلم خواستم از فاصله‌ای دورتر یک نگاه انسانی داشته باشم و رنج‌های قهرمانی در مسیر ورزشکاری را نشان دهم.

او درباره میزان حمایت پدرش از فیلم با توجه به حضورش در شورای حمایتی بنیاد سینمایی فارابی گفت: وقتی «سونامی» تصویب شد، پدرم در شورای حمایتی فارابی نبود. الان هم تا جایی که می‌دانم در شورا شرکت نمی‌کند و فقط یکی دو ماه حضور داشته است.‌


در این نشست، علاوه بر برخی دیگر از بازیگران فیلم مثل امیر مهدی ژوله، کریستف رضاعی (آهنگساز)، پیمان شادمانفر (مدیر فیلمبرداری) و نیز کورش رجلی مربی تکواندو حاضر بودند.‌
 

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بهرام رادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم‌ترین خبر‌های ورزشی فارس در پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

فجر سپاسی میزبان نماینده کرمان در جام حذفی فوتبال
در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، فجر شهید سپاسی شیراز فردا جمعه هفتم اردیبهشت از ساعت ۱۸ در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان گل گهرسیرجان است. حسین زمانی قضاوت این بازی را برعهده دارد.
رقابتِ زردپوشان شیرازی در لیگ دسته یک فوتبال هم حساس است و در پایان هفته بیست و هشتم با یک بازی کمتر نسبت به رقبا پس از خیبر خرم آباد چادر ملو اردکان با ۵۵ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده اند. فجری‌ها پنج شنبه هفته آینده در هفته بیست و نهم این رقابتها، در یک بازی حساس؛ در ورزشگاه حافظیه میزان خیبر خرم آباد هستند.
*****************
فدراسیون کشتی، شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.
محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.
**************
سرمربی تیم بسکتبال لیموندیس از این بایشگاه جدا شد.
تیم لیموندیس شیراز در نخستین حضور خود در لیگ برتر بسکتبال با هدایت محمدرضا اسلامی، در مرحله مقدماتی در جایگاه هشتم ایستاد و در مرحله حذفی از پس شهرداری گرگان صدرنشین رقابت‌ها برنیامد از دور رقابت‌ها کنار رفت؛ حالا محمدرضا اسلامی مربی کرمانی لیموندیس اعلام کرده قصد ادامه همکاری با این تیم را ندارد.

دیگر خبرها

  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم