Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم  اختتامیه اردوی سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در اینستاگرامش نوشت:

«کاپیتان ظریف!
ایشون خانم "ظریف دوست" کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان هستند که با اقتدار قهرمان مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر حماسی و تاریخی آن پس از پیروزی در فینال فراموش نشدنی است.
دیشب در اختتامیه اردوی سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سخنرانی داشتم. در این نشست از خانم ظریف دوست، آقای علیرضا کریمی قهرمان ارزشمند کشتی کشور که با خودداری از رویارویی با حریف رژیم اشغالگر از مقام قهرمانی صرف نظر کرد و همچنین جوان نابغه ۱۷ ساله، آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج جهان که او هم با خودداری از مواجهه با حریف اسرائیلی، به مقام دوم اکتفا کرد، تقدیر شد.
آرین یک نوجوان بسیار مؤدب و با اخلاق است . او با هزینه شخصی به مسابقات رفت و در زمان نهایی بدون دسترسی و تماس دیگران، ظرف ۲ دقیقه شخصاً تصمیم گرفت و تریبون کودکان مظلوم فلسطینی شد. آفرین بر او.
در این جلسه، همچنین از شاعر، نویسنده جوان کشور آقای دکتر سید مهدی سیار هم تقدیر شد. اشعار زیبایی که خواند حال ما را عوض کرد.
***پی نوشت***
دیشب در مورد اهمیت «استقلال» قدری با دانشجویان صحبت کردم.
استقلال دستاورد بزرگ انقلاب است که علیرغم همه فشارهای ۴۰ ساله، قدمی از آن عقب ننشسته‌ایم.
خیلی‌ها تلاش کردند که با نکوهش «استقلال» و در ستایش «وابستگی»! تئوری پردازی کنند ولی به جایی نرسیدند.
به دانشجویان اتحادیه گفتم قدر نام «مستقل» خودتان را بدانید.
پیش نیاز «آزاد اندیشی»، «استقلال فکری» است. استقلال فکری نیاز به حریت و عقلانیت دارد. کسانی که برای پذیرش واقعیت‌ها، نیاز به اجازه گرفتن از بزرگترها دارند، بزرگترین دشمنان اندیشه و تفکر هستند. علمای شیعه، یک چیزی می دانستند که می‌گفتند «اصول دین» تقلیدی نیست!
بزرگترین آفت تشکیلات سیاسی، همین انسداد فکری است که البته با قصد قربت و ضرورت التزام به تشکیلات شکل می گیرد. بعضی‌ها پا را از این هم فراتر می‌گذارند و به صرف سلیقه و ذائقه‌ی یک سیاستمدار قدیمی و بانفوذ و صاحب قدرت هرگونه اندیشه‌ی متفاوت را به خود حرام می‌کنند. چپ و راست هم ندارد. مشکل از همین جا شروع می شود. قیم مآبی شاخ و دم ندارد.
البته پول بدی بانو جرجینا هم چادر میپوشه میترسم مثل بانو منصوریان اخرش لو بده به خاطر پول بود چادر سرش کرد»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضرغامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت

به گزارش “ورزش سه”، یکی از پیشکسوتانی که روز جمعه در تمرین استقلال حضور یافته بود، حمید بابازاده دروازه‌بان سابق آبی‌ها بود. بابازاده که سال‌ها به عنوان مربی گلرها در استقلال فعالیت می‌کرد با اعضای استقلال و به خصوص سید حسینی گلر این تیم خوش و بش گرمی داشت.

سید حسین حسینی که دوازدهمین فصل حضور در استقلال را سپری می‌کند همراه با بابازاده عکسی را به یادگار گرفت و ساعتی قبل این تصویر را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

کاپیتان آبی پوشان خطاب به بابازاده در اینستاگرامش نوشت: “حمید خان عزیز دیدن شما بعد از چند سال باعث افتخار بود همیشه مدیون شما هستم”.

کاپیتان استقلال با قلب آبی رنگ در پایان متن خود اراداتش به حمید بابازاده را نشان داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • ببینید | جمله خاص پادشاه عربستان درباره غرور ایرانی‌ها به صدام به روایت ظریف