Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عادله کشمیری شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گلستان اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر بهترین جشنواره هنری است که از سال ۶۱ قبل از هر جشنواره هنری دیگری کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: سینما هنری است که شامل رنگ، نقش، تصویر، داستان گویی است که می تواند تاثیرگذاری اعجازگونه ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشمیری ادامه داد: سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در واقع پنجمین جشنواره فیلم فجر گلستان است و در این دوره از جشنواره ۱۲ فیلم ازسودای یک سیمرغ فجر در گرگان اکران شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جشنواره فیلم فجر رویداد بزرگ فرهنگی است که چندین سال است که در کشور برگزار می شود و کارنامه سینمای جوان استان گلستان هم کارنامه خوبی است.

وی ادامه داد: در سال جاری فیلم های جشنواره فیلم فجر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و پردیس سینمای کاپری اکران شد و ۱۲ هزار نفر (به غیر از آمار پنجشنبه شب) فیلم های سی و هفتمین جشنواره فجر را در این دو مکان تماشا کردند.

کشمیری گفت: امیدواریم در سال های آتی شرایطی فراهم شود تا شهرستان ها هم بتوانند در انتخاب بهترین فیلم از نگاه مخاطبین شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: شاید از گذشته تا به امروز کشور ما را در دنیا به شعر و شاعری بشناسند اما سینمای ما هم ظرفیت جدیدی است که می توانیم آن را به دنیا معرفی کنیم.

کد خبر 4537057

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد