Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:06:32 GMT

سلطانی‌فر: کرمانشاه یکی از قطب‌های کشتی ایران است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۳۷۸۸

سلطانی‌فر: کرمانشاه یکی از قطب‌های کشتی ایران است

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه گفت: رویکردمان برای میزبانی کرمانشاه از مسابقات مختلف ورزشی مثبت است.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در خصوص میزبانی و سطح کیفی این مسابقات گفت: کرمانشاه یکی از قطب‌های کشتی ایران است و عاشقان کشتی در این استان زیاد هستند و به خاطر همین عشقی که مردم دارند و تلاشی که مسئولان استان, آقای استاندار، مسئولان فدراسیون و نمایندگان استان دارند امیدوارم بتوانیم رویدادهای بین‌المللی کشتی را در کرمانشاه برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیاست کلی ما این است که رویدادهای مختلف بین‌المللی را در استان‌های کشور برگزار کنیم تا هم باعث رشد و ارتقای آن ورزش در استان و هم موجب شور و شعف و نشاط مردم آن استان شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: استان کرمانشاه در چند رویداد بین‌المللی دیگر از جمله جام جهانی کشتی نیز انصافاً میزبانی خوبی داشت و برای این مسابقات هم با تلاش‌های استاندار محترم که زیرساخت‌ها را آماده کردند میزبانی بسیار خوبی را شاهد هستیم.

سلطانی‌فر همچنین در خصوص کیفیت این مسابقات گفت: در چندین کشتی که مشاهده کردم کیفیت مسابقات بسیار خوب بود و کشورهایی مانند آذربایجان، ترکیه و قرقیزستان با قهرمانان جهان و آسیا در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند و به همین خاطر سطح کیفی مسابقات بسیار خوب است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برگزاری این مسابقات آزمون بسیار خوبی برای نفرات ما در اوزان مختلف است تا بتوانیم با این ارزیابی‌هایی که انجام می‌دهیم و هم چنین رویدادهایی که خارج از کشور داریم برای مسابقات آسیایی آینده و هم مسابقات جهانی که در قزاقستان برگزار می‌شود آماده شویم و همچنین بتوانیم یک تیم خوب را داشته باشیم تا هم سهمیه کامل المپیک را بگیریم و هم مدال‌های بیشتری در این رویداد کسب کنیم.

وی در پایان همچنین در خصوص رویکرد وزارت ورزش برای میزبانی کرمانشاه از مسابقات مختلف ورزشی گفت: یکی از پروژه‌های بزرگی که در کرمانشاه داریم و در حال اتمام است سالن بزرگ شش هزار نفری است که باید تلاش کنیم در نیمه سال ۹۸ آماده شود و به بهره‌برداری برسد. ان‌شا‌ءالله استاندار با همین همتی که دارند موضوع را پیگیری کنند و ما هم منابع مختلف آن را تأمین کردیم و تأمین می‌کنیم تا با بهره برداری از سالن شش هزار نفری هر چقدر استان کشش میزبانی داشته باشد بتوانیم رویدادهای ورزشی را به میزبانی کرمانشاه برگزار کنیم در این خصوص رویکردمان مثبت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه مسعود سلطانی فر وزير ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است،و در دور دور نهایی رقابت ماده پرش با نیزه ارشیا مصدقی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۴.۸۰متر در جایگاه ششم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6089474

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز