Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدولی روزبهان روز پنجشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی مراوه تپه به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستای قپان علیا از توابع بخش گلیداغ این شهرستان، افزود: بر اساس این رویکرد، طرح توسعه شهرستان مراوه تپه در زمینه های مختلف رفاهی، زیربنایی و عمرانی در سال های 98 و 99 اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این پروژه با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان و مشارکت محدود بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 15 هزار میلیارد ریال اجرا خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان همچنین به ره آورد سفر دی ماه امسال رئیس جمهوری به این استان اشاره کرد و گفت: این سفر در زمینه های عمرانی، زیربنایی و بخش های آب، برق، بهداشت و راه مصوبات بسیار خوبی برای استان گلستان داشت.
وی گفت: این مصوبه ها با 30 هزارمیلیارد ریال سرمایه گذاری مستقیم دولت و نهادهای عمومی خدمات رسان از جمله بنیاد مستضعفان به اجرا درمی آید.
روزبهان ادامه داد: علاوه بر این، سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی از مصوبات سفر رئیس جمهوری به گلستان است.
به گزارش ایرنا، فرماندار مراوه تپه نیز در ادامه این مراسم گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، مراوه تپه روستای محرومی بیش نبود و اهالی این منطقه مرزی از خدمات اولیه زندگی هم برخوردار نبودند.
یازمراد کوسه غراوی افزود: مراوه تپه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته با خدمات صورت گرفته، محرومیت ها را پشت سر گذاشته و در حال تبدیل شدن به یکی از شهرستان های توسعه یافته گلستان است.
وی ادامه داد: در حال حاضر 100 درصد اهالی شهرها و روستاهای این شهرستان از نعمت برق، 70درصد از نعمت آب لوله کشی بهداشتی، 60درصد از نعمت گاز و 75درصد از جاده آسفالته برخوردارند.
فرماندار مراوه تپه اعلام کرد: به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز 97 پروژه عمرانی، اقتصادی، اشتغال زایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 264 میلیارد و 840 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.
کوسه غراوی افزود: از این تعداد 70 پروژه با 192 میلیارد و 53 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید و کلنگ آغاز عملیات اجرایی 27 پروژه با 723 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار به زمین زده شد.
فرماندار مراوه تپه اظهار داشت با بهره برداری از پروژهای افتتاح شده در این شهرستان برای 111 نفر ایجاد اشتغال شده است.
شهرستان مرزی مراوه تپه با 62هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان واقع است.
/1860/7478
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اشتغال ایجاد اشتغال پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر زمین جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • قطع برق اهواز و آب گرفتگی در پی باران و طوفان شدید