Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس سوئد در بیانیه ای در خصوص این اتفاق اعلام کرد، یک تیم خنثی سازی بمب عملیات جستجو را در داخل هواپیما آغاز کرده است.

روزنامه اکسپرس سوئد نیز گزارش کرد، مسافران این هواپیما حدود دو ساعت بعد از فرود هواپیما در ساعت ۱۱:۱۴ صبح به وقت محلی در این فرودگاه به مدت دو ساعت در هواپیما منتظر ماندند و سپس اجازه یافتند که در گروه های کوچک از هواپیما خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این روزنامه پلیس مشغول بازجویی از این مسافران در یکی از آشیانه های این فرودگاه است.

تلویزیون سوئد نیز گزارش کرد که این هواپیما حامل برخی از اعضای تیم ملی شنای سوئد بوده که قصد سفربه فرانسه به منظور شرکت در یک مسابقه و یک کمپ آموزشی را داشتند.

پلیس در ابتدا اعلام کرد که تهدید بمب گذاری مربوط به یک هواپیمای خاص است و بعدا شرکت هواپیمایی مذکور اعلام کرد که این تهدید علیه پرواز DY۴۳۲۱ از مبدا آرلاندا به شهر نیس فرانسه مطرح شده است.

کد خبر 4537084 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: بمب گذاری سوئد نروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو

به گزارش جام جم آنلاین، دانشگاه کلمبیا در نیویورک آمریکا تخلیه تظاهرکنندگان طرفدار غزه را از محوطه دانشگاه به تعویق انداخت.

ریاست دانشگاه کلمبیا ضمن اعلام این خبر افزود که مذاکرات با تظاهرکنندگان حامی فلسطین پیشرفت نشان داده و این مذاکرات همچنان ادامه دارد و پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه دعوت نشده است.

این خبر در حالی است که شبکه ان بی سی آمریکا اعلام کرد که بر اساس آمارها، دانشجویان ۴۰ دانشگاه در آمریکا و کانادا برای اعلام همبستگی با غزه تحصن کرده اند.

منابع خبری هم اعلام کردند که پلیس آمریکا تحصن دانشجویان دانشگاه ایندیانا را در حمایت از غزه و فلسطین هدف حمله قرار داد. این حمله پس از آن صورت گرفت که تحصن کنندگان حاضر به جمع کردن چادهای نصب شده در محوطه دانشگاه نشدند.

به گفته منابع مذکور، پلیس دست‌کم ۳۳ دانشجوی معترض به نسل کشی در غزه را در این دانشگاه بازداشت کرده است.

تحصن دانشجویان دانشگاه جورج واشینگتن در حمایت از غزه و فلسطین نیز با وجود بازداشت‌ها و سرکوب‌ها همچنان ادامه دارد.

پلیس آمریکا دانشجویانی را در دانشگاه اوهایو در حمایت از غزه و فلسطین تظاهرات کرده بودند، هدف حمله و سرکوب قرار داد و شماری از آنها را بازداشت کرد.

این تحولات در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پلیس آمریکا طی هفته گذشته حدود ۵۵۰ دانشجو حامی فلسطین و غزه را در دانشگاه‌های بزرگ این کشور بازداشت کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند