Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت: در فوتبال کلمبیا سعی می کنم که میراث خوبی از خودم برجا بگذارم. آفتاب‌‌نیوز : کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران دقایقی پیش با امضای قراردادی به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا معرفی شد.
وی پس از امضا قرارداد به جمع خبرنگاران آمد و با یک شوخی صحبت‌هایش را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش در جمع کلمبیایی به حالت خنده تاکید کرد که با حضورش در کلمبیا باید زبان اسپانیایی اش را هم تقویت کند.
وی خطاب به خبرنگاران کلمبیایی گفت: برای من صداقت بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و همواره به این اصل پایبند بوده‌ام. علاوه بر این در فوتبال کلمبیا همه تلاشم را انجام خواهم داد و هر سعی خودم را می کنم تا میراث خوبی از خودم در فوتبال کلمبیا برجا بگذارم.
کی‌روش گفت: نکته دومی که باید به آن اشاره کنم مسئله بودجه است و بستگی دارد که در این زمینه چگونه عمل کنیم و ما باید تلاش کنیم که در این زمینه روز به روز بهتر باشیم.ماموریتی که من دارم به سازماندهی و بازیکنان بستگی دارد و همین شرایط نشان می دهد که ما چگونه می توانیم پیشرفت داشته باشیم.رسیدن به نتایج استثنایی نیازمند شرایط استثنایی است و باید همین روند می توانیم خیلی خوب باشیم و تصمیم‌ها و نوآوری های خوبی در فوتبال کلمبیا داشته باشیم.
منبع: فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کارلوس کی روش کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران مدعی است این تیم در دیدار هفته گذشته مقابل پرسپولیس به مهاجم ازبک سرخپوشان باخته نه تیم تحت هدایت اوسمار. - اخبار ورزشی -

سعید بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در شروع بازی شرایط خوبی نداشتیم و گلی زودهنگام خوردیم، اما به مرور زمان توانستیم خودمان را در زمین مسابقه پیدا کنیم. در نیمه دوم فشار زیادی به پرسپولیس وارد کردیم، ولی متأسفانه گل دوم را خوردیم. من معتقدم ما به پرسپولیس نباختیم بلکه به ارونوف باختیم. او بازیکن باکیفیتی است و بالاتر از سطح آسیا فوتبال بازی می‌کند. ارونوف در این فصل چه در پرسپولیس و چه در باشگاه قبلی‌اش در لیگ قهرمانان، خیلی تیم ما را اذیت کرد.

بازیکن نساجی: روی اتفاقات فوتبالی به پرسپولیس باختیم

 

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران راجع به بازی بعدی تیمش که مقابل استقلال خوزستان خواهد بود، خاطر نشان کرد: این بازی را می‌توان فینال فینال‌ها نام‌گذاری کرد و در واقع یک بازی مرگ و زندگی است. ما باید با تمرکز بالا بازی کنیم. امیدوارم در دیدار برابر استقلال خوزستان که در نیم‌فصل دوم قوی‌تر شده است، نتیجه لازم را بگیریم.

بیگی در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ برتر می‌ماند یا خیر، اظهار داشت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، ولی ما حس خوبی به تیم‌مان داشته و این اطمینان را داریم که در لیگ برتر می‌مانیم. اگر جلوی استقلال خوزستان نتیجه بگیریم 85 درصد راه را رفته‌ایم. ما واقعاً امسال نتایج خوبی نگرفتیم و از این بابت شرمنده هواداران نساجی هستیم. امیدوارم در چهار بازی پایانی آنها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جای امباپه باشم، عربستان را به رئال ترجیح می‌دهم!
  • بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس
  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم