Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی پنجشنبه شب در همایش روایان انقلاب ویژه ائمه جماعات و مبلغان شهرهای مرکز مازندران در بابل با بیان اینکه موازی کاری در حوزه تبلیغ در دستگاه های فرهنگی و دینی آسیب زا است، گفت: این درحالی که سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه تبلیغ و ترویج معارف دینی در کشور مسئولیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دولتی شدن دستگاه های فرهنگی و تبلیغی را آفت جدی امروز در امورات فرهنگی دانست و گفت: سازمان تبلیغات برای مسئولیت مساجد کشور و مهم ترین عنصر مسجد امام جماعت آمادگی و برنامه ریزی دارد و تخصیص یافتن بودجه های دولتی برای فعالیت روحانیون طرح مستقر و طرح هجرت ضروری است هرچند محدودیت های پشتیبانی و مالی از معضلات امروز به شمار می رود.

وی با تاکید براینکه تبلیغ باید مردمی شود و مشارکت های مردمی در این امر می تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند تصریح کرد: استفاده از روش های هوشمندانه و هدف مدارانه برای حل مشکلات امر تبلیغ در حیطه مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام قمی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل یادآور شد: امام خمینی(ره ) کوه ایمان بود و با ایمان و توکل به نصرت الهی و پشتوانه امت غیور و قهرمان، رژیم تا دندان مسلح را به زیر کشید و دولت منحوس پهلوی را نابود کرد و فتح جدیدی برای مسلمانان رقم زد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: وصیت حضرت امام (ره) در آن دوران ستمشاهی به جوانان این بود که قیام کنید برای خدا و حوزه های علمیه مادر انقلاب است و باید در امتداد انقلاب هم نقش خود را ایفاء کند.

وی افزود: مقاومت نظریه انقلابی امام راحل بود و امروز هم با همین گفتمان می توانیم کلیدهای قدرت را در جهان فتح کنیم و باید ایران اسلامی را به قله های پیشرفت و تعالی برسانیم.

حجت الاسلام قمی از روحانیون به عنوان پیشقراول و هادیان جامعه یاد کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در این حوزه از اصول و مبانی اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه الگوی ایرانی - اسلامی پیشرفت که از سوی مقام معظم رهبری برای فردای ایران اسلامی در آینده های دور برنامه ریزی شده است گفت: مبنای ظهور اسلام در مبارزه، استقامت و پایداری است و تصویر ناقصی که از اسلام نشان داده می شود برای منحرف کردن اصول و مبانی اسلام ناب است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: قیام و ایستادگی را باید از اول شهیده عالم حضرت زهرا سلام الله علیها الگو گرفت و امروز نیاز داریم که از منش و روش این بانوی معظم و مکرم اسلام الگو گیری کنیم.

کد خبر 4537088

منبع: مهر

کلیدواژه: بابل حجت الاسلام محمد قمی سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قناعت شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان گفت: چهار مدرسه صدرا با ۸۵ کادر آموزشی و ۳۰۰ دانش آموز توسط این اداره کل در نقاط مختلف استان با همکاری آموزش و پرورش ایجاد شده است که در هفته معلم با حضور در این مدارس از معلمان آنها تجلیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تفسیر سوره نور از هفته معلم در مدیریت آموزش و پرورش بیرجند آغاز می شود، افزود: گروهی از دانش آموز به عنوان خبرنگار در قرارگاه نوجوانی روایت پیشرفت با تبلیغات اسلامی استان همکاری دارند که ۱۲۰ نفر از آنها در پنج اردیبهشت روز شکست آمریکا در صحرای طبس، به این شهر برای تولید محتوا اعزام شدند.

قناعت خاطر نشان کرد: تولید محتوا برای مبلغان، اعزام هشت گروه تبلیغی، برگزاری جشن در مدارس، برپایی همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع) از جمله بدنامه های هفته معلم است که توسط تبلیغات اسلامی استان در هفته معلم اجرا خواهد شد.

به گفته وی نشستی با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاه ها ی اجرایی استان برای ایجاد هماهنگی برای برگزاری برنامه های در مناسبت مختلف ها در پارک توحید برگزار شد که در این راستا جشنواره فرهنگی و هنری دختر ایران را در پارک توحید برگزار خواهیم کرد.

معاون تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: در صورت امکان ماننددور اول انتخابات از صندوق های سیار به شکل ویژه برای حضور سالمندان در انتخابات استفاده شود.

کد خبر 6093697

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • مطهری امام
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد