Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین رفیعی‌پور عصر پنجشنبه در بازید از محل احداث شرکت کشتی سازی در بندر رستمی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در شهرها و روستاهای شهرستان اظهار داشت: در بخش روستایی شهرستان تنگستان شش سالن ورزشی در روستاها احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: در حوزه سلامت شهرستان طرح تحول خدمات سلامت در بخش روستایی ۳۲ خانه بهداشت در روستاها در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد: در بخش دلوار تنگستان دو سایت پرورش میگو با وسعت ۷۵۰ هکتار در دلوار یک و دلوار دو و سایت سه نیز در حال آماده سازی برای آبزی‌پروری است و ۳۷ مرزعه پرورش میگو با ۵۲۷ هکتار زیر کشت در حال فعالیت است که سالانه بالغ بر دو هزار تن میگو تولید می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه پرورش ماهی در قفس که یک ظرفیت بسیار خوبی در ساحل تنگستان است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

رفیعی‌پور گفت: پرورش ماهی در قفس در هشت هکتار در حال حاضر در شهرستان فعالیت دارد که سالانه هزار و ۳۳۰ تن ماهی تولید می کند و ۱۱ مجوز جدید برای پرورش ماهی در قفس صادر شده است.

فرماندار تنگستان افزود: شرکت تکثیر و تولید لارو بچه ماهی و میگو که سالانه ۷۹۱ میلیون  قطعه تولید می کند ظرفیت بسیار خوبی در حوزه شیلات شهرستان تنگستان است.

کد خبر 4537124

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تنگستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل وقت فردا، با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر، بویژه مناطق شمالی و مرکزی استان، ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران و و رعدوبرق پیش بینی می‌شود و دریا نیز طی این مدت متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از روز چهارشنبه با افزایش سرعت سرعت بادهای شمالی و تداوم وزش آن تا روز جمعه، خلیج فارس مواج است.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و بارش پراکنده باران و رعدوبرق، از فردا کاهش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی، امروز با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعات و از فردا ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعات خواهد بود.

وی گفت: ارتفاع موج دریا امروز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتی متر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6098078

دیگر خبرها

  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم