Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@09:04:39 GMT

کلاس آموزش داوری فوتسال بانوان یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۵۴۲۴

کلاس آموزش داوری فوتسال بانوان یزد برگزار شد

یزد - ایرنا - یک دوره کلاس داوری فوتسال ویژه بانوان یزد با حضور 20 نفر پنجشنبه شب در سالن آموزش ورزشگاه شهید نصیری این شهر پایان یافت .

به گزارش ایرنا، در این دوره که به مدت یک روز ادامه داشت، داوران با تدریس مجید روغنی از مدرسان فدراسیون فوتبال با آخرین مقررات داوری در این رشته آشنا شدند.
شرکت کنندگان با قوانین 17 گانه داوری و همچنین آخرین تغییر و تحولات داوری بر اساس موازین کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا آشنایی پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نائب رئیس هیات فوتبال یزد در امور بانوان گفت: برگزاری دوره های آموزش برای ارتقا و به روز رسانی داوران رشته های فوتبال و فوتسال بانوان به طور مستمر برگزار می شود.
نجمه رنجبر در حاشیه برگزاری این دوره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای توسعه سطح علمی فوتسال بانوان به برگزاری اینگونه دوره ها با حضور مدرسان فدراسیون نیاز است.
نائب رئیس هیات فوتبال یزد خاطر نشان کرد: ظرفیت های خوبی در فوتبال و فوتسال بانوان استان وجود دارد، اگر بخش خصوصی و صاحبان صنایع به عنوان حامی مالی همراهی کنند شاهد توسعه آن خواهیم بود.
رنجبر با اشاره به اینکه یزد استان صنعتی و معدنی است خاطر نشان کرد: پذیرفته نیست که در این استان یک تیم بانوان به خاطر مشکل مالی نتواند در رقابت های کشوری شرکت کند.
لیگ فوتسال بانوان یزد در رده سنی بزرگسالان با حضور 10 تیم برگزار می شود.
49 درصد جمعیت یک میلیون و 138 هزار نفری استان یزد در سرشماری آبان ماه سال 1395 بانوان بودند.
7536/ 2047

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش آموزش داوري فوتسال بانوان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم

تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید