Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوشش و تیپ‌های عجیب و غریب بعضی از بازیگران در جشنواره فیلم فجر مورد توجه رسانه‌ها و عکاسان خبری قرار می‌گیرد و حاشیه ساز و پر سرو صدا می‌شود.

امروزه جشنواره فیلم فجر را می توان مهم ترین رویداد سینمایی کشور دانست که در آن فیلمسازان و بازیگران مطرح  کشور با یکدیگر رقابت  سخت  و نفس‌گیری را دارند. این جشنواره هر ساله در دهه مقدس فجر برگزار می شود و ماهیتی انقلابی و اسلامی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چند سالی است که این جشنواره با جایگاه اصلی اش فاصله زیادی گرفته و با حواشی و سروصدای زیاده همراه بوده است.

هرساله در جشنواره فیلم فجر حواشی غیر سینمایی زیادی به وجود می آید که بازیگران و چهره‌های شناخته‌ شده با رفتار، حرکات و نوع پوشش خود به آن دامن می‌زنند. از جنجال‌هایی که هنرمندان معمولا برای خودشان ایجاد می‌کنند، نحوه پوشش های عجیب و نا متعارف  آنها در جشنواره فجر است.

مراسم‌های رسمی در همه جای دنیا اصولی دارد، اما بعضی از سلبریتی‌ها، برای دیده شدن با نحوه پوشش خود، خلاف عرف آن در جشنواره عمل می‌کنند. در جشنواره فجر امسال هم تیپ های عجیب و غیر معمول برخی از بازیگران با بازخوردهای زیادی در فضای مجازی همراه بوده است. در ادامه تصاویری از تیپ های عجیب و نا متعارف  برخی از بازیگران در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را مشاهده کنید.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم پوشش فضای مجازی جشنواره فیلم فجر رسانه رقابت عجیب و غریب فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد. او به خاطر انتشار ویدئوهایی نامتعارف با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های خارج از عرف فرهنگی این کشور، در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است. در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیوهایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد. عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

کد خبر 847462 برچسب‌ها فرهنگ خبر مهم هنر عراق

دیگر خبرها

  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • میدان شهرت در ایران
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق