Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@00:21:37 GMT

سالن ورزشی شهدای فلک الدین خرم آباد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۶۳۲۶

سالن ورزشی شهدای فلک الدین خرم آباد افتتاح شد

خرم آباد -ایرنا - سالن ورزشی شهدای فلک الدین خرم آباد همزمان با هشتمین روز از بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور استاندار لرستان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، استاندار لرستان در آیین بهره برداری از این سالن ورزشی گفت: سرعت در ساخت و اتمام این طرح بسیار با روند خوبی پیش رفته است تا امروز همزمان با ایام دهه فجر در منطقه فلک الدین خرم آباد به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید موسی خادمی اظهارداشت: مناطق حاشیه ای از جمله اولویت های دولت است تا بتوان با انجام برخی اقدامات در راستای رفاه مردم این مناطق از برخی مشکلات و آسیب ها پیشگیری کرد.
وی اضافه کرد: زمین مجاور این سالن هم که از ورزشی به مسکونی تغییر کاربری پیدا کرده را مورد بررسی قرار می دهیم تا در صورت امکان به حالت ورزشی باز گردانده شود.
خادمی یادآور شد: امیدوارم این مجموعه ورزشی به آرامش روحی و تفریحی مردم محله فلک الدین کمک کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نیز گفت: برای اتمام این طرح اعتباری معادل 15میلیاردریال هزینه شده و این سالن 700 متر مربع مساحت دارد.
علی یاور عزیزپور اظهار داشت: این سالن ورزشی اولین خانه تخصصی کبدی کشور است که رشته های ورزشی رقابتی را می توان در آن انجام داد.
وی با بیان اینکه منطقه فلگ الدین خرم آباد از استعداد های ورزشی خوبی برخوردار است گفت: در گذشته تعداد 16 نفر از جوانان فلک الدین عضو تیم های ملی بودند و اکنون نیز چندین نفر عضو تیم های ملی هستند.
عزیر پور با اشاره به اینکه این سالن ورزشی هم سرپوشیده و هم روباز است گفت: امکان تمرین برخی رشته های ساحلی و رزمی نیز در این سالن وجود دارد.
محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی نیز دراین مراسم گفت: انقلاب اسلامی ؛ انقلاب فقرا بود و هموراه باید توجه به مناطق حاشیه ای مورد توجه باشد.
وی گفت: از همه مدیران این توقع و انتظار وجود دارد که با توجه به اینکه هنوز بودجه 98 نیامده از عتبارات ملی و استانی مبلغ قابل توجهی را به رفاه مناطق حاشیه ای اختصاص دهند.
بیرانوندی افزود: این مناطق ظرفیت های مثبت بی نظیری هم دارد که با اندکی توجه بدون شک شاهد افتخار افرینی جوانان این محلات در زمینه های مختلف خواهیم بود و بعنوان الگو برای جوانان دیگر نقاط شهری خواهند بود.
1920/ 7264/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش افتتاح خانه كبدي چهل سالگي انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد برای پاسداشت قوم لُر، نام جالبی برای ورزشگاه جدید این باشگاه انتخاب کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با کسب 64 امتیاز در صدر جدول لیگ دسته اول قرار گرفته است و فاصله زیادی با صعود به لیگ برتر ندارد.

در آستانه این اتفاق مهم برای فوتبال استان لرستان، پروژه ساخت ورزشگاه جدید در شهر خرم‌آباد در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است. این استادیوم که فرایند ساخت آن از حدود 14 سال پیش آغاز شده است، به باشگاه خیبر واگذار شده و مسعود عبدی مالک این باشگاه، نام «لُر آره‌نا» را برای این ورزشگاه برگزیده است.

بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته یک

خیبر در پنج هفته باقیمانده لیگ یک به مصاف تیم‌های شهرداری آستارا، شاهین بندرعامری، استقلال آبی‌پوش ملاثانی، آریو اسلامشهر و شهر راز شیراز خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان آب در مازندران
  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟