Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد سخنران این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی و عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهارکرد: اصناف ارزنده‌ترین نقش در پشتیبانی و دفاع در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را ایفا کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: اصناف در دوران دفاع مقدس در کنار سایر قشر‌ها حضور گسترده‌ای داشتند و نشان دادند انقلاب اسلامی خود را دوست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همت بالا و دلاوری ملت ایران را عامل اصلی پیروزی‌های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: اصناف در دو جبهه جنگیدند، یکی در کنار رزمندگان و دیگری پشتیبانی جنگ درخواست‌های جبهه تامین شد و بدون هیچ توقعی به فعالیت‌ها ادامه دادند و در همین راستا امام راحل اصناف و بازاریان را بازوی انقلاب نامیدند.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال های قبل از انقلاب اسلامی ایران هر جنگی که در کشور رخ داد قسمتی از ایران جدا شد، اما در جنگ هشت ساله دفاع مقدس حتی یک متر از خاک ما جدا نشد، اولین مولفه‌ای که باعث شد در دفاع مقدس پیروز شدیم، ایمان به خدا و توکل به خدا و ائمه بود. در آن زمان همه جای جبهه بوی خدا می‌داد.

رشادی اظهار کرد: اصناف در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و باید آن‌ها را به عنوان افسران جنگ اقتصادی معرفی کرد. همان طورکه در جنگ نظامی اصناف به عنوان پشتیبان، دولت را یاری کردند، امروز نیز باید دولت افسران اقتصادی خود را حمایت کند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد بیان کرد: فرهنگ جبهه، فرهنگ عاشورا است و برگرفته از حماسه امام حسین (ع) بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد افزود: امروز دوران سخت دفاع مقدس گذشته است، اما ملت ایران در مرحله‌ای دیگر از جنگ با عنوان جنگ نرم قرار دارد که اثرات آن بسیار مخرب‌تر از اثرات جنگ سخت است.

حجت الاسلام رشادی تصریح کرد: جنگ نرم دشمنان و به انحطاط کشیدن خانواده‌ها و جوانان از توطئه‌هایی است که باید همه به مقابله با آن بپاخیزند.

وی با بیان اینکه یک سوم جمعیت کشور را اهالی خانواده اصناف تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: اصناف و بازاریان کانون‌های اصلی شکل گیری حرکت‌های انقلاب بودند که تمام فرامین امام راحل و بعد از ایشان مقام معظم رهبری را به خوبی و با جان و دل و در شرایط سخت انجام داده و می‌دهند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران