Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

کوروش سلیمانی هنرپیشه سرشناس سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

ظهرها همه اهل خانه خواب بودند جز من! ... از خواب بعدازظهر بی‌زار بودم و به جاى آن خودم را با بازى‌هاى ابداعى! مشغول مى‌كردم. اين بازى‌ها در زمستان‌ها و تابستان‌ها تفاوت داشت. زمستان‌ها داخلى بود و تابستان‌ها خارجى.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمستان‌ها با خرده ريزهايى مثل باترى، ميخ، سنگ، فنر، سكه‌هاى پول، مدادتراش و خلاصه هر چيز ديگرى شبيه به اين‌ها، كنار بخارى علاء الدين شهرى مى‌ساختم و شهروندانى كه در آن زندگى مى‌كردند.

داستان اين شهرها هم غالباً جنگى بود يعنى اهالى مورد هجوم قرار مى گرفتند و بايد از خود دفاع مى كردند؛ كودكى آدم در زمان جنگ بگذرد، بازى ها و داستان‌هايش هم جنگى مى شود .... اما در تابستان يكى از ده ها سرگرمى ام در زير پنكه و همراه با صداى يكنواخت و خواب آور آن، اين بود كه بروم لب حوض كوچك حياط مان و ركورد ميزان حبس نفس ام را در زير آب هر روز سعى كنم ارتقاء ببخشم! به اين منظور يواشكى بايد ساعت سيتى زنِ پدرم كه هنگام خواب كنار متكايش مى گذاشت و بسيار دوستش داشت را بردارم و با خودم بياورمش كنار حوض ... ساعت پدرم آن زمان خيلى شيك بود و كرنومترى داشت كه به كار ركوردزنى من مى آمد.

به اين شكل كه همزمان با فشار دادن دكمه ى كرنومتر ساعت كه در دستم بود سرم را زير آب مى بردم و بعد از بيرون آوردن سر، بازهم دكمه را مى زدم تا متوقف شود و من ثانيه هاى ثبت شده را بر كاغذ بياورم. خلاصه در مدتى كه پدرم خواب بود ساعت پيش من _ بى اجازه البته _ امانت بود ... اغلب هم بعد از بيدارى و بعد از اينكه متوجه مى شد ساعتش نيست عصبانى مى شد كه "اى بابا ساعت را باز بردى كنار حوض، باباجان آب مى رود توش، خراب مى شود... چه كارهايى مى كند اين بچه!" ... حالا كه نگاه مى كنم حق داشت خب آخر يعنى چه هر روز ساعت را ببرى لب حوض و سرت را بارها زير آب ببرى تا مثلا ركورد حبس نفس ات را تغيير دهى! ... ولى متاسفانه هيچ روشى براى تغيير اين مسير كارگر نشد چراكه بعد از تهديدها و مهربانى ها و خلاصه هر روشى كه ايشان به كار مى بست، بازهم فردا من بودم و مراسم ثبت ركورد نفس نكشيدن زير آب ...

چند وقت قبل بابا ساعتش را به من داد تا براى تعمير به تهران بياورم ... اين براى اولين بار بود كه خودشان ساعت را به من مى سپردند. ساعت را كه بعد از سالها لمس كردم اول اينكه ديدم چقدر كوچك تر شده و دوم اينكه حس كردم هنوز چقدر آشناست ... ساعتى كه مى بينيد همان ساعت است كه بالاخره بعد از مدتها تعمير شد گرچه روى قسمت ديجيتالى اش خط افتاده ... خاطرات در ذهن اما خط نمى افتد ...

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کوروش سلیمانی هنرپیشه سینما اینستاگرام فیلم عکس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان

به گزارش ورزش سه، این بازیکن جوان که تیمش امروز مقابل سپاهان بازی خواهد کرد، درباره این مسابقه گفت: فصل سختی را پشت سر می‌گذاریم، اولین سالی است که در لیگ دسته اول حضور دارم و شرایط سخت افزاری متفاوتی با تیم های لیگ برتر دارند سال ها در آکادمی و تیم بزرگسالان فولادخوزستان حضور داشتم و با امکاناتی که در اختیار داشتیم تمرینات حرفه ای را پشت سر می‌گذاشتم ولی این فصل امکانات اولیه تمرین را هم نداریم. البته فوتبال است و این اتفاقات برای هر بازیکنی رخ می‌دهد، حتی در تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان هم این چنین بی پولی و سختی هایی را نداشتم اما برای آینده خود تلاش می‌کنم و قصد دارم فصل بعد به لیگ برتر بازگردم، در حال حاضر ۲۳ سال دارم و اولین سال بزرگسالان من محسوب می‌شود به آینده امیدوار هستم.

بازیکن سابق تیم ملی امید درمورد بازی با سپاهان بیان کرد: بالاخره سپاهان پر مهره ترین تیم حال حاضر ایران است و بازی با این تیم سخت است. مربی خارجی با کیفیتی دارند که هر بازیکنی در هر تیمی را زیر نظر می‌گیرد و نمونه مهمش جذب عیسی مرادی از لیگ یک بود، تیم سرعتی و بسیار تاکتیک پذیری هستند ولی ماهم توسط کادرفنی مان این تیم را آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌دانیم. قطعا در این بازی بزرگ دوندگی بالا می‌خواهد و برای مهار ستاره های سپاهان باید بیشتر از تیم حریف دوندگی داشته باشیم. بچه های ماهم بجز مسائل مالی از نظر ذهنی آماده یک بازی زیبا و در شان فوتبال خوزستان هستیم و می‌خواهیم خود را ثابت کنیم.

مهاجم فصل قبل نفت آبادان درخصوص آخرین وضعیت استقلال گفت: تمرینات منظمی را در این یک هفته پشت سر گذاشتیم و باتوجه به لغو بازی مان مقابل فجر استراحت لازم را داشته ایم و برای ارائه یک بازی هوادار پسند و در انتها کسب نتیجه لازم و صعود به مرحله بعد وارد مسابقه می‌شویم . بچه ها به این باور رسیده اند که می‌توانیم سپاهان را شکست دهیم، ترکیب تیم ما متشکل ازبازیکنان باتجربه و جوانان خوزستانی است. ما سال ها در فولادخوزستان بازی کرده ایم و تجارب بازی های بزرگ را داریم و از لحاظ فردی هیچ تفاوتی با تیم حریف نداریم و از هواداران عزیز خوزستانی می‌خواهیم ما را در این بازی تنها نگذارند و یار دوازدهم ما باشند چون حضورشان در ورزشگاه برای ما دلگرمی محسوب می‌شود.

نامداری درخصوص عملکرد خود چنین گفت: در این فصل در تمامی ۲۸ مسابقه به صورت فیکس برای تیمم به میدان رفتم و توانستم پنج پاس گل و دو گل برای استقلال به ثمر برسانم و در بازی های آینده به دنبال ارتقا آمار فردی هستم تا فصل بعد مجدد به لیگ‌برتر بازگردم.

دیگر خبرها

  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • برای خواب خوب مقررات بگذارید
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • عادت عجیب زرافه‌ها در خوابیدن؛ زرافه چطور می‌خوابد؟
  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • چرا با تاریکی هوا احساس خواب آلودگی بیشتر می‌شود؟
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت