Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@06:39:23 GMT

رکورد آمار قتل با سلاح سرد در انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۶۷۳۹

رکورد آمار قتل با سلاح سرد در انگلیس

طبق آمار وزارت دولت انگلیس، تنها در سال منتهی به مارس 2018، 285 نفر به‌وسیله سلاح سرد در این کشور به قتل رسیدند.

به گزارش مشرق، آمار و ارقام نشان می‌دهد در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، ۵۵ چاقوکشی منجر به قتل در لندن رخ داده که معادل یک پنجم آمار کل قتل با سلاح سرد در این کشور است.

به نوشته وبسایت «اسکای نیوز» چاقوکشی‌های منجر به قتل در انگلیس و ولز به بیشترین حد خود از زمان آغاز ثبت این آمار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آمار منتشر شده توسط وزارت کشور انگلیس، در سال منتهی به مارس ۲۰۱۸، ۲۸۵ مورد قتل با استفاده از چاقو یا اشیا تیز ثبت شده است. این آمار در سال‌های ۲۰۱۶-۲۰۱۷، از ۲۱۲ مورد به بیشترین تعداد از زمان گردآوری این داده‌ها در سال ۱۹۴۶ رسیده است.

رکورد پیشین مربوط به سال منتهی به مارس ۲۰۰۸ بود که ۲۶۸ نفر با چاقو یا اشیا تیز به قتل رسیدند.

بیشتر بخوانید:

حمله مسلحانه به یک مدرسه ابتدایی در پکن چاقوکش‌هایی از جنس نوجوانان انگلیسی

«دیانا فاوست» عضو انجمن خیریه حمایت از قربانیان این آمار را «عمیقاً نگران‌کننده» دانست. او گفت: «این ارقام نیاز به همکاری تمام آژانس‌ها برای مبارزه افزایش بحران را برجسته می‌کند که زندگی‌ها را نابود و جامعه را از هم می‌پاشد».

روز پنجشنبه دولت اعلام کرد افراد مظنون به حمل چاقو ممکن است با منع تردد، محرومیت از رسانه‌های اجتماعی و زندان احتمالی مواجه شوند. این اقدام می‌تواند به جلوگیری از افزایش خشونت کمک کند.

به‌طور کلی در سال منتهی به مارس ۲۰۱۸، ۷۲۶ مورد قتل در انگلستان رخ داد که ۲۰ نفر بیشتر از سال قبل از آن بود. این ارقام تحت تأثیر «سوانح غیرمتداول» نظیر حملات تروریستی در لندن و منچستر بود که در منجر به مرگ ۹۶ نفر شدند.

طبق آمار اعلام شده، قربانیان زن اغلب در خانه یا اطراف آن کشته شدند در حالی که یک سوم مردان در خیابان یا کوچه‌ها به قتل رسیدند. بیش از نیمی از قتل‌ها به‌دلیل مشاجره، انتقام یا عصبانیت رخ دادند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا جشنواره فجر انگلیس سلاح سرد قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله حیدر پور ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری است و در حال حاضر ۱۳ رقم گندم نان و دوروم، ۱۲ رقم جو، دو رقم عدس، دو رقم نخود، یک رقم کلزا، یک رقم خلر، یک رقم ماش علوفه‌ای در طبقات مختلف بذری تکثیر کرده است.

وی بیان داشت: بذر پرورشی دو و سه برای تکثیر گسترده به ۱۷ استان کشور منتقل می‌شود.

حیدر پور با بیان اینکه پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی و سایت ملی دیم گچساران ۱۴۰ هکتار مساحت دارد، گفت: این سایت، سایت اصلی به نژادی بوده و ارقام مختلف گیاهان زراعی همچون گندم نان، گندم دوروم، جو، عدس و نخود، گیاهان روغنی، علوفه و … را برای کاشت در دیمزارهای گرمسیری و نیمه گرمسیری کشور معرفی و تکثیرمی کند.

وی افزود: ۱۵ لاین در حال معرفی در این پردیس وجود دارد که پس از طی مراحل مربوط به عنوان ارقام جدید معرفی می‌شوند و این ارقام ویژگی نیاز آبی کمتر در مقایسه با ارقام آبی و تحمل بیشتر به شرایط تنش گرمایی انتهای فصل را دارند.

حیدر ور تصریح کرد: این ارقام با یک تا سه آبیاری تکمیلی می‌توانند عملکردی برابر و گاهی بیشتر از ارقام آبی داشته باشند.

وی افزود: به دلیل استقبال کشاورزان در دیمزارها و حتی در اراضی آبی شده ارقام معرفی شده این پردیس سطح نفوذ بالایی داشته و این پردیس به عنوان یکی از سایت‌های اصلی تولید بذور هیبرید ذرت در جنوب کشور است و هرساله بخش قابل توجهی از نیاز بذری ذرت کاران در جنوب کشور از بذر تولید شده از این پردیس تأمین می‌شود.

کد خبر 6089977

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • عکس مدارگرد «مارس اکسپرس» از لشکر عنکبوت‌ها روی مریخ!
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد