Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه 18 بهمن ماه در مراسم سالروز عملیات والفجر ۸ در تبریزر با بیان این‌که سپاه چون شجره طیبه، طی چهل سال انقلاب، منشا بسیاری از خدمات و الگوسازی در عرصه‌های مختلف بوده است، خاطرنشان کرد: ارائه بهترین خدمات و بهترین نوع خدمت به مردم از جمله مسایل دیگری است که در راستای محرومیت‌زدایی و ترویج بهداشت توسط سپاه و بسیج همواره پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه در حوزه سلامت و بهداشت، اظهار کرد: هر سال در مناطق محروم بیمارستان‌های صحرایی در راستای الگوسازی دایر می‌شود که در نتیجه تفکر جهادی، انقلابی و بسیجی است.

سعیدی، با بیان این‌که نیروهای سپاه و بسیجی علاوه بر عرصه سلامت، در عرصه‌های دیگر هم منشا خدمات هستند، گفت: هر کجا که امورات بر اساس تفکر انقلابی و جهادی مدیریت شده شاهد موفقیت بوده‌ایم اما هر جا این تفکر وجود نداشته یا فرصتی برای این تفکر نداده‌اند با مشکلات بسیاری روبه رو شده‌ایم.

نماینده مردم تبریز در مجلس بیان کرد: در کارنامه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب، رد پای تفکر انقلابی و جهادی مشاهده می‌شود و متقابلا در مسیر ناکامی‌ها نیز رد پای جریان وابسته غرب، غرب گرا و غرب زده و جریانی که از ابتدای انقلاب هیچ باوری به آرمان‌های انقلاب و نظام نداشته‌اند، مشاهده می‌شود.

وی بیان کرد: دستگاه تبلیغات سنگین دشمنان و در راس‌شان آمریکا، با امپراطوری تبلیغاتی خود نیروهای ارزشی را متهم می‌کنند تا به موضع انفعال بکشانند و کسانی که مقرین اصلی هستند، مدعی شده اند. از این رو باید در ارزیابی شرایط فعلی جامعه و عملکردی که نظام داشته است، دقت کنیم، چرا که می‌خواهند دستاوردهای ارزشمند و عظیم انقلاب را زیرسوال ببرند.

سعیدی تاکید کرد‌: دیدیم که در ایام تحویل بودجه به مجلس، در رابطه با بودجه نیروهای مسلح و بودجه فرهنگی چه تبلیغات سنگینی به راه انداختند، انگار که کل مشکلات کشور، بیکاری جوانان و مشکلات حوزه اشتغال که به دلیل رکود و از سو تدبیر پیش آمد، همه زیر سر بودجه نیروهای مسلح و بودجه فرهنگی کشور است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نسبت بودجه فرهنگی کشور به نسبت بودجه عمومی، در سال ۹۷ هفت دهم درصد بوده که در سال ۹۸ این میزان برابر با ۴.۶ درصد شد، یعنی این میزان به حدی است که هم تجارت، صنعت و رونق اقتصادی را تحت شعاع قرار دهد؟

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی نماینده تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) صحن مجلس با جدول شماره ۲۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «منابع و مصارف حوزه انرژی» موافقت کردند.

«حمیدرضا حاجی بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ درباره این جدول، توضیح داد: در این جدول فعل و انفعالاتی که در حوزه نفت رخ می‌دهد، مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: در واقع این جدول، جدول شفافیت است، البته منظورمان این نیست که خلافی صورت می‌گیرد اما تمام اعداد فروش نفت در این جدول شفاف می‌شود.

کد خبر 6092911 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است